تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرورش 10 هزار ایده فناورانه در قالب برگزاری 100 برنامه استارتاپ


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرورش 10 هزار ایده فناورانه در قالب برگزاری 100 برنامه استارتاپ تهران - ایرنا -مدیر مرکز رشد و امور واحدهای فناور پارک پردیس معاونت علمی و فناوری، ریاست جمهوری از برگزاری یکصد برنامه استارتاپ ویکند در بازه زمانی سه ساله آینده خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا اکبر قنبرپور،گفت: پس از اتمام این برنامه ها در نهایت 10 هزار نفر به پرورش ایده های فناورانه و تمرین تشکیل کسب و کار و آموزش های مرتبط خواهند پرداخت.
وی با اعلام این خبر افزود :در همین راستا در طول سه سال، 100 برنامه استارتاپ ویکند برگزار خواهد شد که در هر رویداد 100 نفر از دانشجویان، فارغ التحصیلان و متخصصان حضور خواهند داشت.
به گفته وی، پس از اتمام این برنامه ها در نهایت 10 هزار نفر به پرورش ایده های فناورانه و تمرین تشکیل کسب و کار و آموزش های مرتبط خواهند پرداخت.
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی) است که در 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
مرکز شتابدهی نوآوری زیر نظر پارک علمی فناوری پردیس معاونت علمی و با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نسبت به برگزاری این برنامه اقدام کرده است.
علمی **1354**1599



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن