تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819639906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 70 درصد از بودجه اختیارات فرمانداری به مسائل فرهنگی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار لامرد عنوان کرد: اختصاص 70 درصد از بودجه اختیارات فرمانداری به مسائل فرهنگی خبرگزاری پانا: فرماندار لامرد گفت: 70 درصد از اختیارات فرمانداری در اختیار دستگاه های فرهنگی و اجرایی قرار گرفته است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ مرداد ساعت 09:22



به گزارش خبرگزاری پانا،محمود صفری با اشاره به کاهش 17 درصدی اختیارات فرماندار نسبت به سال گذشته اظهار داشت: 70 درصد از اختیارات فرمانداری در اختیار دستگاه های فرهنگی و اجرایی قرار گرفته است.
فرماندار لامرد با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن هفته دولت هستیم خاطر نشان کرد: باید مسئولان طرح های خود را ارائه دهند تا پیگیری شود و با توجه به این که 2000 طرح در سطح کشور افتتاح می شود نشان می دهیم که تحریم ها تاثیری در روند آبادی و عمرانی کشور ندارد و ما می توانیم کار کنیم چرا که یک ایرانی هستیم.
عالی ترین مقام دولتی در شهرستان لامرد در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار ، این روز را روزی بسیار مهم عنوان کرد و بیان داشت: خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران هستند که همواره سعی بر آن داشته‌اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را كه عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.
وی خبرنگاران را وجدان بیدار جهان و تصویر گر زمان خویش خطاب کرد و اذعان داشت : خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می كنند و سلامت فرهنگی و فكری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
وی رکن خوب جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد را مردم این شهر دانست و تصریح کرد: مردم به خوبی و شفاف از تصمیمات،طرح ها نحوه تقسیم دو درصد نفت و گاز ، تملک دارایی و .... را  آگاه هستند و این نشان می دهد مردم لامرد مردمی دانا و اصیل هستند چرا که به دنبال پیشرفت شهرستان خود هستند.
وی با اشاره به فعال بود شهرستان لامرد در تمامی ضمینه ها اظهار داشت: خوشبختانه در تمامی پروژه های آب،برق گاز و مسائل فرهنگی فعال هستیم.
وی تاکید کرد: دو درصد نفت و گاز عموما و مطلقا اختصاص به کار های عمرانی دارد.
این مقام مسئول یکی از مشکلات شهرستان لامرد را تهاجم فرهنگی و ماهواره دانست و ابراز داشت: دشمن در حال حاضر در خانه های ماست.مسائل و مشکلات فرهنگی به خانواده ها و بازار کشیده است و هیچ کس دغدغه ندارد چرا که در تقسیم 30 میلیارد اعتبار 1 درصد هم به مسائل فرهنگی و فرهنگ اختصاص نداده ایم.
خبرنگار فاطمه ظریف
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن