تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات آبی چهارمحال وبختیاری مطالبه نخبگان استان از رییس جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رفع مشکلات آبی چهارمحال وبختیاری مطالبه نخبگان استان از رییس جمهوری شهرکرد-ایرنا- یکی از مهم ترین مطالبات مطرح شده از سوی علما، ایثارگران و نخبگان و برگزیدگان چهارمحال وبختیاری، مشکلات آبی این استان بود.


به گزارش ایرنا، در نشست رییس جمهوری با علما و روحانیون،ایثارگران و برگزیدگان که چهارشنبه شب در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد، پنج سخنران در این دیدار به مسائل آب، توجه به حوزه زنان و سلامت مادران، توجه به اشتغال ایثارگران و بهبود وضعیت معیشت معلمان خواسته های خود را به نمایندگی از این اقشار مطرح کردند.
حجت الاسلام ˈامیرقلی جعفریˈ به نمایندگی از روحانیون و علما گفت:مساله اب شرب برای این استان تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است.
وی گفت:هم اکنون بیش از 300ر وستا و شهر این استان از طریق تانکر آبیاری می شود و بخش کشاورری و صنعت نیز با بحران بی آبی و کم آبی روبرو است.
به گفته وی ،در این زمینه نیز شش سال به رییس جمهوری سابق تذکر داده شد اما توجهی نشد.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد:احداث تونل بهشت اباد و گلاب باعث، نابودی استان را به همراه دارد و حیات استان را تهدید می کند.
جعفری اظهار داشت:تونل گلاب 2 زاینده رود در چهارمحال و بختیاری را خشک می کند و 48 هزار نفر را بیکار می کند.
ˈحسن کریمیانˈ نیز به نمایندگی از جامعه ایثارگران گفت:دولت یازدهم دولت راستگویان است و ایثارگران نیز راستگویان راستین می باشند.
وی بر اشتغال خانواده شهدا، اختصاص اعتبار و تسهیلات برای خانواده ایثارگران و شهدا تاکید کرد.
ˈلیلا رییسی دزکیˈ نیز به عنوان نماینده زنان و استادان دانشگاه نیز بر توجه به قشر زنان اختصاص اعتبار برای سلانمت زنان و مادران و اموزش های لازم به زنان تاکید کرد.
ˈمحمد نظرزادهˈ نیز به نمایندگی از معلمان بر کرامت این قشر و معیشت معلمان تاکید کرد.
7359**547



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن