تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش حوادث کار با ارتقای توانایی‌های فنی کارگران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کاهش حوادث کار با ارتقای توانایی‌های فنی کارگران
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: با ایجاد بستری لازم جهت ارتقای توانایی‌های فنی کارگران ساختمان بروز حوادث ناشی از کار به شدت کاهش می یابد.


 حمیدرضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: دو اصل مهم تخصصی و توان نیروهای مجرب صنعت ساختمان و استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و ساز باید همواره مورد توجه قرار گیرد چرا که ایمنی کارگران در گرو توجه به این دو اصل و به ویژه اصول اول است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با  ایجاد بستری لازم جهت ارتقای توانایی های فنی کارگران صنعت ساختمان علاوه به مقاوم سازی و افزایش ضریب ایمنی بناها در مقابله با حوادث غیر مترقبه و طبیعی از بروز حوادث ناشی از کار که بر اثر عدم  آموزش ایمنی و بهداشت کار به وجود می آید کاسته می شود.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیشترین حوادث ناشی از کار مربوط به کارگران صنعت ساختمان است که با افزایش توانمندی‌ها از طریق برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی می توان این مشکل را رفع کرد تا دیگر شاهد از کارافتادگی، فوت ناشی از کار در صورت ساختمانی نباشیم.
 
انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن