تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران خواستار راه اندازی بیمارستانی صحرایی در مرز رفح برای مداوای مجروحان غزه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در نشست جمعیت های هلال احمر خاورمیانه ایران خواستار راه اندازی بیمارستانی صحرایی در مرز رفح برای مداوای مجروحان غزه شد بیروت – ایرنا – « سید احمد موسوی» دبیرکل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نشست اضطراری جمعیت های هلال احمر خاورمیانه و شمال آفریقا( منا - MENA ) در اردن تاکید کرد که ایران خواستار راه اندازی بیمارستانی صحرایی هلال احمر در مرز رفح برای مداوای مجروحان غزه است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، هیات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ریاست موسوی برای شرکت در نشست اضطراری منا در خصوص بررسی مسائل باریکه غزه ناشی از جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی بر آن دیروز وارد امان پایتخت اردن شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران در این سفر با روسای «منا» ،‍ فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و دبیران کل جمعیت های هلال احمر اردن، فلسطین و مصر در خصوص معالجه مجروحان فلسطینی و ارسال مساعدت های انسانی بویژه دارو و تجهیزات پزشکی به غزه بحث و تبادل نظر کرد.
موسوی در نشست اضطراری « منا» نیز طی سخنانی با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها بویژه جرائم جنگی علیه آنها ساکنان بی دفاع ، زنان، کودکان و سالخورگان غیرنظامی فلسطینی خواستار محاکمه جنایتکاران صهیونیسم از طریق سازمان های حقوقی بین المللی شد.
وی با تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر ایران بویژه کمک های مردم خیّر و نوع دوست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم باریکه غزه بر آمادگی این جمعیت برای ارسال کمک های دارویی، تجهیزات پزشکی، چادر ، پتو و مایحتاج ضروری مردم غزه تاکید کرد و خواستار استقرار بیمارستان صحرایی هلال احمر در مرز رفح برای مداوای مجروحین فلسطینی شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران در ادامه از نهضت صلیب سرخ و هلال احمر درخواست کرد تا برای بازگشایی فوری گذرگاه های باریکه غزه به منظور انتقال کمک های انسان دوستانه به این منطقه اقدام کنند.
موسوی خاطرنشان کرد که در صورت تعلل دراین ماموریت مهم ، اعتماد جامعه جهانی به بزرگترین سازمان انسان دوستانه زیر سوال می رود.
نشست اضطراری جمعیت های هلال احمر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ( منا) در اردن دیروز سه شنبه با مشارکت روسا و دبیران کل جمعیت های هلال احمر ایران ، فلسطین، اردن، امارات متحده عربی، قطر، تونس، مصر، الجزایر، بحرین، کویت و نماینده هلال احمر ترکیه به همراه رئیس دفتر منطقه ای صلیب سرخ و هلال احمر و نماینده کمیته بین المللی صلیب سرخ در منطقه خاورمیانه و نزدیک در اردن برگزار شد.
این نشست با هدف اعلام محکومیت و درخواست توقف فوری جنایات صهیونیست ها و بویژه تاکید بر الزام کنوانسیون های چهارگانه ژنو در عدم تعرض به افراد غیرنظامی ، اماکن مذهبی و تجمعات عمومی و درمانی از طرف رژیم صهیونیستی و جلب و جذب کمک های انسان دوستانه به باریکه غزه برگزار شد.
خاورم ** 1324



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن