تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820824062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت ۱۲۰ موسسه قرآني با نظارت و حمايت اداره کل تبليغات اسلامي در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
فعاليت ۱۲۰ موسسه قرآني با نظارت و حمايت اداره کل تبليغات اسلامي در قزوين ۱۲۰ موسسه قرآني با نظارت و حمايت اداره کل تبليغات اسلامي در قزوين فعاليت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام علي نعمت‌الهي امروز در گفت‌وگويي اظهار کرد: اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قزوين در زمينه‌هاي بسياري فعاليت مي‌کند و براي اين فعاليت‌ها بازواني براي همکاري دارد که شامل هيئت‌هاي مذهبي، کانون مداحان و انجمن‌هاي اسلامي است.
وي افزود: انجمن‌هاي اسلامي از محورهاي فعاليت سازمان تبليغات اسلامي به شمار مي‌روند که در چهار قالب انجمن اسلامي محلات، انجمن اسلامي کارخانه‌ها، انجمن اسلامي اداره‌ها و انجمن اسلامي مساجد مشغول به فعاليت هستند.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قزوين خاطرنشان کرد: عمده فعاليت‌هاي اين انجمن‌ها بيشتر در بخش اداره‌ها و کارخانه‌هاست که استان قزوين را جزو استان‌هاي پيشتاز در عرصه فعاليت‌هاي انجمن‌هاي اسلامي قرار داده است.
اين مسئول ادامه داد: همچنين سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين در نظر دارد که انجمن‌هاي اسلامي بازار را نيز به زودي در کنار انجمن‌هاي اسلامي ديگر فعال کند.
نعمت‌الهي به يکي ديگر از محورهاي فعاليت تبليغات اسلامي استان قزوين که فعاليت‌هاي قرآني است اشاره و عنوان کرد: دارالقرآن سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين يک مجموعه منسجم و فعال در زمينه فعاليت‌هاي قرآني اعم از چاپ، نشر، آموزش و حفظ و تفسير مفاهيم قرآن کريم بوده و در سطح استان مشغول به فعاليت است.
وي اعلام کرد: در حال حاضر استان قزوين بيش از ۱۲۰ موسسه قرآني شامل مهدهاي قرآن‌، مهدهاي کودک‌ و کانون‌هاي قرآن است که با نظارت و حمايت اداره کل تبليغات اسلامي اداره مي‌شود.
اين مسئول اضافه کرد: بخش ديگر فعاليت اين سازمان نيز برگزاري گفتمان‌هاي ديني در مناسبت‌هاي ويژه سال در مساجد و مدارس استان در فضاي سنتي است.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قزوين بيان کرد: سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين از فعاليت در فضاي مجازي نيز غافل نبوده و جزو استان‌هاي پيشگام در عرصه فعاليت‌هاي مجازي بوده است.
اين مسئول اعلام کرد: اداره‌کل تبليغات اسلامي استان قزوين جزو نخستين استان‌ها در سطح کشور بوده که توانسته در زمينه کتابخانه‌هاي الکترونيکي فعاليت خود را آغاز کند و خود را جزو پيشگامان در اين عرصه به شمار آورد.
وي ادامه داد: همچنين سازمان تبليغات اسلامي قزوين وب‌سايت‌هاي متعدد و مختلفي را به منظور اطلاع‌رساني و خدمت‌رساني هرچه بهتر به علاقه‌مندان در اين عرصه راه‌اندازي کرده است.
نعمت‌الهي تصريح کرد: از ديگر اقدام‌هاي سازمان تبليغات اسلامي مي‌توان به برگزاري جشنواره‌هاي مختلف اعم از وبلاگ‌نويسي، جشنواره فيلم مطبوعات و جشنواره روزه اولي‌ها اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن