تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خلخال: ورزش عامل کاهش آسیب های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار خلخال: ورزش عامل کاهش آسیب های اجتماعی است اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: تقویت و توسعه رشته های مختلف ورزشی و سوق دادن جوانان به سمت میادین ورزشی از عوامل کاهش میزان آسیب های اجتماعی در این شهرستان است.


مهدی احمدی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کوهنوردان خلخالی راه یافته به قله آرارات ترکیه افزود: فراهم کردن امکانات ورزش نوجوانان و جوانان با هدف صرف کمترین هزینه برای حضور در تمرینات رشته های مختلف ورزشی همراه با تقویت و توسعه ورزش همگانی در اولویت فعالیت های ورزشی در این شهرستان قرار دارد.
وی گفت: برای دستیابی به این هدف تقویت بنیه مالی و تجهیز هیات های ورزشی از برنامه های دولت تدبیر و امید است و فرمانداری خلخال نیز در جهت اهداف دولت در توسعه ورزش شهرستان برای حمایت هیات های ورزشی خلخال برنامه ریزی کرده است.
وی اظهار کرد: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی شهرستان نیز در دستور کار فرمانداری خلخال قرار دارد.
وی با قدردانی از تلاش کوهنوردان خلخال در صعود افتخار آمیز به قله آرارات در کشور ترکیه افزود: رشته کوهنوردی یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در خلخال است که در سال های اخیر با تلاش علاقه مندان به این رشته موفقیت های خوبی در صعود به قلل مرتفع کشور و سایر کشورهاحاصل شده است.
به گزارش ایرنا ، مهرداد میناوند سرپرست گروه کوهنوردی اعزامی به کشور ترکیه هم گفت: گروه هشت نفری کوهنوردان خلخال پنجم مرداد ماه امسال وارد کشور ترکیه شده و در مدت دو روز موفق به فتح قله پنج هزار و 137 متری آرارات در این کشور شده و پرچم پرافتخار کشورمان را در بلندای این قله به اهتزاز درآورند.
7119/594/593



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن