تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802938835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی را به شکست کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی را به شکست کشاند ارومیه - ایرنا - مقاومت ، ارتش رژیم غاصب صهیونیستی را علیرغم کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمایتهای استکبار جهانی و سکوت مجامع بین المللی به شکست کشاند


به گزارش خبرنگار ایرنا، شخصیتهای سیاسی، دینی و مذهبی آذربایجان غربی با محکوم کردن جنابایت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی خواستار اتحاد و وحدت همه مسلمانان برای شکل گیری حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت برای مقابله با جنایات این رژیم هستند.
رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با محکوم کردن جنایات اسراییل غاصب به خبرنگار ایرنا گفت: مقاومت، گنبد آهنین اسرائیل را قابل نفوذ کرد و ابهت نظامی رژیم صهیونیستی را شکست.
علی اکبر آقایی افزود: مقامات اسرائیلی امروز زبان به اعتراف گشوده و اعلام می دارند که مقاومت از قدرت بالایی برخوردار بوده و در برابر موشک ها ناتوان مانده است.
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار گرفته که اقدام به درخواست کمک چندین میلیارد دلاری از آمریکا کرده تا سامانه ضد موشکی خود را تقویت کند.
این نماینده مجلس ادامه داد: موشک های مقاومت با برد بیشتری نقاط مختلف اسرائیل را نشانه گرفت و تلفات سنگینی بر آنها وارد کرد که این خبر امیدی نویدبخش برای مردم مظلوم غزه است.
وی اظهار کرد: مقامات اسرائیلی اذعان می دارند در طول جنگ های متمادی صورت گرفته با فلسطینیان این نخستین بار است که توان نظامی و موشکی اسرائیل قدرت پاسخگویی به مقاومت را از دست داده است.
آقایی یادآور شد: وحدت نیروهای مقاومت و مردم غزه شاه کلید پیروزی علیه رژیم غاصب اسرائیل است و تاکنون این وحدت توانسته نیروهای اسرائیلی را در تصمیم گیری با مشکل مواجه ساخته و سرگردان کند.
وی افزود: دلیل قتل عامهای پی درپی و وحشیانه اسرائیل ضعف شدید در برابر مقاومت و حرکت به سمت انزوا و ناتوانی است.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیلی که مدعی داشتن قوی ترین ارتش خاورمیانه است امروز در رعب و وحشت به سر می برد و توان نظامی مقاومت همه ادعاهایش را باطل کرده است.
** انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مردم بی دفاع غزه
امام جمعه پیرانشهر نیز از سکوت مرگبار سازمانهای بین المللی در برابر جنایات غزه انتقاد کرد و گفت: به نظر می رسد مجامع بین المللی پرستار رژیم صهیونیستی هستند.
ماموستا مصطفی محمودی افزود: سکوت مجامع بین المللی در قبال نسل کشی در غزه ثابت کرد که این مجامع برای تامین منافع اسرائیل جنایتکار و چند قدرت دیگر تلاش می کنند.
وی اظهار کرد: در شرایطی که قدرتهای سلطه دست اتحاد با هم داده اند تا تیشه بر ریشه اسلام بزنند دولتهای عربی نیز روزه سکوت گرفته اند که این سکوت ننگ بزرگی برای دولتهای عربی است.
امام جمعه پیرانشهر اضافه کرد: ویران شدن خانه ها و در زیر آوار ماندن کودکان و جان سپردن نوزدان اوج خونخواری اسرائیل و همتایانش را نشان می دهد.
ماموستا محمودی یادآور شد: دولتهای مرتجع عرب باید شرمنده باشند و از کشتار انسانهای بی گناه دچار عذاب وجدان شوند.
وی با اشاره به مقابله شجاعانه مقاومت در برابر جنایات اسرائیل نیز گفت: تنها نیرویی که خواهد توانست رژیم صهیونیستی را به انزوا برده و به زندگیش خاتمه دهد مقاومت است.
به گفته ماموستا محمودی اسرائیل امروز پس از سالها به این حقیقت پی برده و خوب می داند هر اندازه استکبار جهانی با کمک های میلیاردی خود پشتیبانی کند باز هم در برابر توان مقاومت ناتوان خواهد بود.
وی افزود: وحدت جهان اسلام و پشتیبانی از فلسطین از هر واجبی واجب تر است و امروز کودکان عزه محتاج حمایت هستند و در بدترین شرایط قرار گرفته اند.
وی چاره اندیشی برای کمک به مردم بی دفاع غزه و درمان مجروحان را از جمله وظایف تمام عدالتخواهان جهان عنوان کرد و افزود: امروز برای مردم غزه نه تنها مسلمانان بلکه غیرمسلمانان نیز اشک می ریزند و این رذالتی بزرگ برای اسرائیل غاصب است.
** کفن های ارسالی عربستان به مردم غزه برازنده اسرائیل است
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ارسال کفن از سوی عربستان به مردم غزه گفت: کفن های ارسالی عربستان به مردم غزه، برازنده اسرائیل و مرتجعین عربی است.
موید حسینی صدر افزود: عربستان با بی شرمی تمام به جای ارسال غذا و دارو به مردم مظلوم غزه، اوج شیطان صفتی خود را به نمایش گذاشته است.
وی اظهار کرد: دولتهای عربی با سکوت تلخ خود به حمایت از اسرائیل پرداخته اند و دلارهای نفتی خود را به جیب اسرائیل غاصب برای حفظ گنبد آهنین روانه می کنند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی توحش را به اوج رسانده و با قتل عامهای بی رحمانه برگهای سیاهی به کارنامه کثیف خود افزوده است گفت: سکوت مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز چهره پلیدشان را آشکار می کند.
حسینی صدر اضافه کرد: آنها به تماشای کشتار کودکان نشسته و شادی سردادند و این شادی و وحشی گری آنها را به تمام دنیا نشان داد.
وی با اشاره به موفقیت چشمگیر مقاومت ادامه داد: مقاومت، قدرت اسرائیل را به لرزه درآورد و حمایت میلیاردی آمریکا نتیجه ای برای اسرائیل نداشت.
وی افزود: اسرائیل غاصب با استفاده از شرایط به وجود آمده در منطقه نظیر قتل عام مسلمانان عراق توسط داعش و بحران به وجود آمده در سوریه اقدام به قتل عام مردم غزه کرده و تمام راهها را به روی آنان بست.
حسینی صدر اعتراض غیرمسلمانان جهان، علیه وحشی گری اسرائیل را آغاز و رمز نابودی رژِم صهیونیستی در آینده نزدیک دانست.
8135/581



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن