تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802903063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح ملي شهاب در 97 کلاس مستقل پايه چهارم شهرستان خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۲۳:۳۰ب.ظ)
کريمي فر مطرح کرد: اجراي طرح ملي شهاب در 97 کلاس مستقل پايه چهارم شهرستان خرم آباد مدير کل آموزش و پرورش لرستان گفت : به منظور پرورش استعدادهاي برتر و سرآمد و ايجاد سازوکار مناسب براي رشد و بالندگي و تقويت و دروني کردن هويت ديني و ملي دارندگان استعدادهاي برتر دانش آموزان در سال تحصيلي آينده طرح ملي شهاب در 97کلاس مستقل آموزش و پرورش ناحيه يک شهرستان خرم آباد اجرا مي شود .
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر گودرز کريمي فر در ستاد هماهنگي طرح ملي شهاب افزود : به منظور ايجاد حس مسئوليت پذيري و حمايت تربيتي و معنوي از دانش آموزان براي بهره مندي از قابليت ها ي آنان در تعالي کشور طرح شهاب اجرايي خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد : فراهم آوردن بستر لازم جهت روي آوردن به سوي خداوند متعال و تقويت حس پرستش ، انس با قرآن ، تقويت روحيه تلاشگري دانش آموزان مستعد براي هدايت استعدادهاي ويژه آنان ، جلب همکاري و مشارکت والدين ، تاکيد بر مشوق هاي دروني در برابر مشوق هاي بيروني ، محوريت معلم در کليه مراحل فرآيند هدايت بخشي از جمله اصول حاکم بر هدايت استعداد دانش آموزان در طرح شهاب است که به منظور هدايت دانش آموزان از پايه چهارم دوره ابتدايي و طي مراحل بالاتر طراحي شده است
کريمي فر تاکيد کرد : به منظور شناسايي، جذب و حمايت از نخبگان که از موارد مهم مورد تاييد رهبر معظم انقلاب، سند چشم‌انداز، نقشه جامع علمي کشور، سند تحول بنيادين و همچنين با توجه به تاکيد سند راهبردي کشور است، طرح شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر در مدارس اجرا خواهد شد.
وي با اشاره به اهداف طرح شهاب در مدارس، اظهار کرد: شناسايي، هدايت و حمايت آموزشي، تربيتي و معنوي صاحبان استعدادهاي برتر از دوره ابتدايي تا پايان دوره متوسطه است که مهم‌ترين اهداف اين طرح را شامل مي‌شود. معاونت پرورشي و فرهنگي هم در اين جلسه دانش آموزان نخبه را مديران آينده جامعه خواند و گفت : بايد در کنار مسائل آموزشي ،پرورش و تربيت ديني دانش آموزان مورد عنايت ويژه قرار گيرد.
سيد احمد علي موسوي رئيس اداره آموزش ابتدايي هم در توضيح جامعه هدف اين طرح گفت : اين طرح به صورت پايلوت در آموزش و پرورش ناحيه يک شهرستان خرم آباد اجرا مي شود که شامل 87 کلاس مستقل شهري در قالب 2448 دانش آموز پايه چهارم ابتدايي و 10کلاس مستقل روستايي در قالب 232 دانش آموز خواهد بود .وي ادامه داد : آموزگاران اين کلاسها آموزشهاي لازم را براي اجراي مطلوب طرح طي خواهند کرد و از بسته هاي آموزشي و فناوري هاي نوين هم در امر تدريس استفاده مي کنند . رئيس اداره استعداهاي درخشان آموزش و پرورش لرستان هم با تاکيد بر برنامه ريزي آموزش و پرورش براي آموزش و پرورش دانش آموزان نخبه و سرآمد گفت : اين طرح مکمل مدارس استعداهاي درخشان خواهد بود و به دنبال استعداديابي و هدايت دانش آموزان نخبه است .
لازم به ذکر است در اين جلسه که معاونت پرورشي ، روساي ادارات استعدادهاي درخشان ، آموزش ابتدايي و طرح و برنامه نيز حضور داشتند بر اجراي دقيق و مطلوب طرح تاکيد شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن