تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مصلای شهرستان مهربان با بودجه‌های دولتی امکان پذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه شهرستان مهربان:
ساخت مصلای شهرستان مهربان با بودجه‌های دولتی امکان پذیر نیست خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران با بیان این که مصلای شهرستان مهربان با بودجه‌های دولتی به پایان نمی‌رسد، گفت: از اهالی مؤمن و متدین شهرستان می خواهیم که از طریق اختصاص ثلث مالشان، خیرات و زکات در احداث این مصلی که قطعا جزو صدقات جاریه خواهد بود همیاری کنند.



حجت‌الاسلام جلیل جلیلی، نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای احداث مصلای شهرستان مهربان اظهار داشت: در این رابطه هم با بنیاد مسکن سراب و خک با معاونت عمرانی قبلی و فعلی استاندار آذربایجان شرقی مذاکراتی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پیگیری هایی نیز به صورت شفاهی و مکتوب با معاونت مالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور انجام شده که در نهایت در ذیل نامه‌ای اعلام کردند که سند مالکیت زمین را طبق ملاحظه مواردی که نظر شوراست، تنظیم کنیم و دراین رابطه جلسه‌ای با واقفان برگزار کردیم.
امام جمعه مهربان خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته کار ناقص انجام شده بود، عده ای که مدعی مالکیت زمین هستند، از امضای توافقنامه برای احداث مصلا امتناء کردند، از سوی دیگر به این علت که آنجا محل اقامه نماز خواهد بود کوچک‌ترین شبهه در غصبی موجب بی‌رغبتی مردم به حضور در این محل خواهد شد.
حجت الاسلام جلیلی ادامه داد: مصلای شهرستان مهربان با بودجه‌های دولتی به پایان نمی‌رسد، از اهالی مؤمن و متدین مهربان به ویژه آنان که در تهران و تبریز مقیم هستند درخواست می کنیم از طریق اختصاص ثلث مالشان، خیرات و زکات در احداث این مصلی که قطعا جزو صدقات جاریه خواهد بود همیاری کنند.
نماینده طلاب و فضلای منطقه ارسباران با تأکید بر مشارکت خیرین در احداث مصلای نماز جمعه شهرستان مهربان از عموم مردم خواست تا کمک های مادی خود را به شماره حساب مصلی مهربان22 /45470727 نزد بانک ملت شعبه مهربان واریز کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تأسیس موسسه قرآن و عترت شهرستان مهربان اظهار داشت: کارهای مقدماتی این مرکز صورت گرفته و کلاس‌های آموزشی نیز آغاز شده اما مکان مناسب برای برگزاری کلاس قرآنی نداریم که در این مسأله نیز نیازمند مشارکت خیرین هستیم.
امام جمعه مهربان به حجم بالای کار فرهنگی در شهر مهربان اشاره کرد و افزود: به خاطر نبود نهادهای فرهنگی مانند اداره تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و ... هم مردم و هم نهادهای دولتی نگاهشان در این مسائل به نهاد نماز جمعه است که نه نیرویی دارد و نه بودجه‌ای، ولی حجم کار بسیار بالاست./935/ت303/ب



۱۳۹۳/۵/۱۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن