تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805817395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوچولوهای مستعد فوتبال آسیا در ماراتن آخرین جام - میثم ناصرنژاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوچولوهای مستعد فوتبال آسیا در ماراتن آخرین جام - میثم ناصرنژاد مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر14 ساله های آسیا جام کوچولوهای مستعد فوتبال این قاره کهن است که برای آخرین بار در یک ماراتن رقابتی مقابل یکدیگر به میدان می روند.


ایران، کره شمالی، عربستان و تیمور شرقی در گروه A و کره جنوبی، تاجیکستان، عراق و تایلند در گروه B از روز دوشنبه برای تصاحب آخرین جام زرین فوتبال زیر14 ساله های آسیا رقابت خود را به میزبانی شهر همدان آغاز کردند.
این مسابقات از دوام لازم برخوردار نبود و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت در دومین سال برگزاری رقابت ها، آخرین جام را برای تیم قهرمان آماده کند و از سال آینده فستیوال زیر14 ساله ها جایگزین مسابقات خواهد شد.
تصاحب دومین و آخرین جام انگیزه دوچندان را برای تیم های شرکت کننده به همراه داشته است تا در غیاب تیم ملی ژاپن -قهرمان نخستین دوره- بتوانند با کسب جام قهرمانی در ویترین افتخارات فوتبال آسیا جاودانه شوند.
در واقع چکیده های فوتبال رده سنی پایه فوتبال آسیا در قالب هشت تیم ملی در تکاپوی نخستین مدال و جام قهرمانی آسیایی خود هستند تا پایانی خوش با رده سنی زیر 14 ساله ها داشته باشند.
تمامی تیم های شرکت کننده از دیدارهای مرحله مقدماتی و نیز رقابت های تدارکاتی و دوستانه نتایج قابل قبولی کسب کرده اند تا نشان بدهند از هم اکنون نمی توان تیم قهرمان را پیش بینی کرد.
تیمور شرقی که مسبب حذف تیم ملی ژاپن به شمار می رود هم شگفتی ساز مسابقات به شمار می رود، تیمی که هم اکنون در گروه سختی قرار گرفته و باید به مصاف ایران میزبان مسابقات، کره شمالی و عربستان تیم های برتر رده های سنی پایه آسیا برود.
آخرین جام قهرمانی این انگیزه مضاعف را در بازیکنان هشت تیم فراهم ساخته تا بتوانند یک افتخار مهم را نصیب کشورشان کنند و برهمین اساس است که عربستانی ها تصمیم گرفتند برای آسایش و آرامش بهتر ملی پوشان خود با یک هواپیمای اختصاصی آنها را به طور مستقیم روانه فرودگاه شهر همدان میزبان مسابقات کنند.
تاجیکستانی ها هم برای آماده سازی بهتر تیم خود زودتر دست بکار شدند و کاروان این تیم یک هفته زودتر از زمان تعیین شده به همدان سفر کرد تا با شرایط آب و هوایی این منطقه کوهستانی با 1700 متر ارتفاع از سطح دریا به آمادگی لازم دست یابد.
تیم ملی کره جنوبی نیز به محض ورود به همدان برنامه تمرینی خود را آغاز کرد و نکته جالب توجه تمرین پشت درهای بسته ملی پوشان نونهال کره بود.
عراقی ها هم با وجود تاخیر چند ساعته برای ورود به شهر همدان طبق برنامه تمرین خود را آغاز کردند که البته تمرین تعیین شده آنها بسیار فشرده است.
تیم های ملی عربستان، تایلند، تیمور شرقی و کره شمالی هم در چهار مجموعه ورزشی تعیین شده تمرین خود را سپری می کنند و برای برخورداری یکسان تیم های شرکت کننده از امکانات، تصمیم بر این شد تا زمین های تمرینی به صورت چرخشی در اختیار تیم ها قرار بگیرد.
همدانی ها سال 89 نیز میزبانی مسابقات زیر14 ساله های جنوب آسیا را تجربه کردند که ماحصل آن معرفی شهر همدان از سوی ˈآلکس سوسیˈ دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان ˈشهر فوتبالˈ بود و هم اکنون زیرساخت های استاندارد این شهر مهیای برگزاری مرحله نهایی فوتبال زیر14 ساله های آسیا شده است.
دو ورزشگاه شهید حاجی بابایی و شهید مفتح با عمر کمتر از 10 سال محل برگزاری مسابقات تعیین شده است که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از استانداردهای بین المللی برخوردار هستند.
مسوولان اجرایی همدان بهترین هتل ها و زمین های تمرینی را برای هشت تیم حاضر در مسابقات آماده کرده اند ضمن اینکه تمامی نقاط گردشگری و تاریخی این شهر پذیرای برنامه تفریحی میهمانان خواهد بود.
هم اکنون تمام امکانات لازم برای رقابت سالم و پرهیجان کوچولوهای فوتبال آسیا به میزبانی شهر همدان فراهم است و همدانی ها برای برگزاری باشکوه آخرین دوره مسابقات زیر14 ساله ها لحظه شماری می کنند.
فوتبال دوستان همدان قصد دارند با حمایت از تیم ملی زیر14 ساله های کشورمان در دستیابی به جام قهرمانی مشارکت کنند و برهمین اساس تبلیغات گسترده ای در سطح شهر همدان صورت گرفته تا هواداران پرشماری به محل مسابقات تیم ملی بروند.
ورزشگاه 10 هزار نفری شهید حاجی بابایی در محدوده شهر مریانج در کیلومتر پنج جاده همدان واقع شده که بهترین شرایط را برای استقبال تماشاگران فراهم کرده است. سکوهای این ورزشگاه دارای سقف سرپوشیده، صندلی و سهولت در تردد تماشاگران است و به لحاظ تجهیزات جزو پیشرفته ترین ورزشگاه ها محسوب می شود.
ورزشگاه شهید حاجی بابایی به اذعان مسوولان سازمان لیگ فوتبال ایران حتی می تواند امتیاز A را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کند و چمن ورزشگاه نیز از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.
دو نیمه 30 دقیقه ای برای مسابقات مرحله نهایی تعیین شده و ابعاد زمین رقابت ها نیز به طول 90 و عرض 60 سانتی متر طراحی شده است.
تیم فوتبال زیر 14 سال کشورمان با هدایت حیدر شریفی در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 14 سال ایران در گروه D به مصاف تیم های پاکستان، هند، قرقیزستان و ترکمنستان رفت، رقابتهایی که از سوم اردیبهشت ماه سال گذشته در شهر مشهد برگزار شد.
در آن رقابتها تیم ایران ابتدا با نتیجه سه بر یک هند را شکست داد، سپس مقابل ترکمنستان به پیروزی 11 بر صفر دست یافت و در بازی سوم هم با نتیجه 9 بر یک از سد قرقیزستان گذشت.
در بازی آخر که حکم سرگروهی داشت، ایران با سه گل از سد پاکستان عبور کرد تا به عنوان تیم نخست گروه خود جواز حضور در مرحله نهایی این جام را به دست آورد.
حالا کوچولوهای فوتبال ایران به لطف میزبانی بهترین شرایط را برای تصاحب آخرین جام قهرمانی در اختیار دارند و چه بسا رسیدن به این جام پیش قراول جام آوری فوتبال ملی کشورمان در المپیک نوجوانان جهان نانجینگ چین، قهرمانی نوجوانان آسیا، بازی های اینچوان کره جنوبی، قهرمانی جوانان آسیا و جام ملت های آسیا باشد.
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه از ساعت 16 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان برگزار شد.
در این رقابت ها تیم های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان، تاجیکستان، تایلند و تیمور شرقی در دو گروه و در شهر همدان به رقابت می پردازند.
خبرنگار ایرنا مرکز همدان



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن