تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز شدن قفل بانک های خراسان شمالی برای پرداخت تسهیلات ازدواج


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باز شدن قفل بانک های خراسان شمالی برای پرداخت تسهیلات ازدواج بجنورد-ایرنا- دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: قفل بانک های دولتی برای پرداخت تسهیلات ازدواج زوج های جوان این استان باز شد.


ˈحسن صابریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: درمرحله اول شعب بانک ملی خراسان شمالی طرح پرداخت تسهیلات ازدواج را به زوج های ثبت نامی آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: در مرحله اول اجرایی این طرح پنج هزار نفر از زوج های جوان استان که پیشتر ثبت نام آن ها تکمیل شده در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند.
سرپرست امور شعب بانک ملی خراسان شمالی افزود: این افراد حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری با تکمیل پرونده های خود به ازای هر زوج 30 میلیون ریال تسهیلات بانکی به صورت قرضه الحسنه دریافت خواهند کرد.
ˈحسن صابریˈ اظهار کرد: دستورالعمل پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان از سوی بانک ملی به استان ابلاغ و در اختیارشعب قرار داده شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: قفل سایر شعب بانک های دولتی و غیردولتی در این استان نیز برای پرداخت تسهیلات ازدوج باز شود.
پیشتر، معاون برنامه ریزی اقتصادی استاندارخراسان شمالی و رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی استان نیز از رایزنی با بانک های خصوصی در این منطقه برای پرداخت تسهیلات ازدواج خبر داده بود.
به گفته ˈمجید پورعیسیˈ مدیران بانک های خصوصی در استان نیز موافقتشان را با پرداخت تسهیلات ازدواج اعلام کرده اند که بزودی چگونگی پرداخت این تسهیلات اعلام می شود.
این مسوول از سایر بانک های دولتی استان خراسان شمالی نیز خواسته بود تا قفل های پرداخت تسهیلات ازدواج را باز کنند.
در استان خراسان شمالی 120 هزار جوان دم بخت سکونت دارند که طبق آمار حدود 30 هزار پرونده زوج های جوان استان برای دریافت تسهیلات بانکی تشکیل شده است.ک3
2712/330



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن