تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه مسکن 140 واحدي مددجويان بهزيستي در قم افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
مديرکل بهزيستي استان قم: پروژه مسکن 140 واحدي مددجويان بهزيستي در قم افتتاح مي‌شود مديرکل بهزيستي استان قم گفت: 140 واحد مسکن مددجويان بهزيستي قم با حضور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، رئيس سازمان بهزيستي کشور، استاندار و جمعي از مسئولين استان قم در منطقه پرديسان افتتاح خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا سليقه با اشاره به اتمام پروژه 140 واحدي مسکن مددجويان بهزيستي استان قم اظهار کرد: اين پروژه از آغازين روزهاي سال 91 در منطقه پرديسان کلنگ خورد و اکنون آماده بهره‌برداري است.
وي با اشاره به مشارکت بهزيستي و خيرين در احداث اين واحدهاي مسکوني ادامه داد: احداث اين پروژه حدود دو سال و نيم به طول انجاميد.
مديرکل بهزيستي استان قم با اشاره به مساحت اين پروژه بيان کرد: اين پروژه در مساحت 15 هزار و 120 متر در قالب 140 واحد مسکوني 63 تا 96 متري براي مددجويان بهزيستي استان قم ساخته شده است.
وي قيمت تمام شده اين پروژه را 8 ميليارد و 400 ميليون تومان دانست و گفت: قيمت هر واحد مسکوني براي مددجويان از 46 ميليون تا 65 ميليون تومان تمام شده است که بخشي از اين مبلغ توسط بهزيستي و بخش ديگري توسط خيرين پرداخت شده است.
سليقه با تأکيد بر اينکه بهزيستي استان قم براي رفاه حال مددجويان در حال برنامه‌ريزي براي احداث پروژه‌هاي مسکوني ديگري است تصريح کرد: روز پنج‌شنبه هفته جاري، کلنگ دو پروژه مسکوني 56 واحدي و 356 واحدي مسکن مددجويان بهزيستي در منطقه پرديسان به زمين زده خواهد شد.
وي با اشاره به چگونگي واگذاري واحدهاي مسکوني به مددجويان بهزيستي اضافه کرد: واحدهاي مسکوني پروژه 56 واحدي بهزيستي که کلنگ آن به زمين زده خواهد شد به مددجويان واجد شرايط بر اساس اولويت‌ها و شرايط تعريف شده در بهزيستي واگذار شده است.
مديرکل بهزيستي استان قم خاطرنشان کرد: پروژه 156 واحدي مسکن نيز پس از اتمام ساخت بر اساس شرايط تعيين شده به مددجويان واجد شرايط واگذار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن