تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804453635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهاي اسلامي بايد حمايت همه‌جانبه از غزه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۴۳ق.ظ)
رئيس مرکز مطالعات استراتژيک نيروي هوايي ارتش: کشورهاي اسلامي بايد حمايت همه‌جانبه از غزه داشته باشند رئيس مرکز مطالعات و تحقيقات استراتژيک نيروي هوايي ارتش گفت: کشورهاي اسلامي بايد از غزه حمايت کنند و سکوت خود را در برابر جنايات رژيم صهيونيستي بشکنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ دوم خلبان حسين چيت‌فروش در يادواره 128 شهيد منطقه دروازه ري قم که در مسجد ولي عصر (عج) اين منطقه برگزار شد، اظهار کرد: متمرکز کردن افراد حزب‌اللهي در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج موجب اقتدار و تقويت قدرت سياسي و بين‌المللي نظام اسلامي شده است.
وي با اشاره به حملات سنگين و ددمنشانه رژيم صهيونيستي در غزه تصريح کرد: تفکرات و انديشه ارزشمند مردم فلسطين سبب مقابله و ايستادگي در برابر دشمنان شده است.
رئيس مرکز مطالعات و تحقيقات استراتژيک نيروي هوايي ارتش، شهيد عباس بابايي را يک بسيجي خواند و بيان کرد: اين شهيد خدمات بسياري براي انقلاب اسلامي انجام داده است و هرکس بتواند از معارف و آموزه‌هاي او بهره‌مند شود، مي‌تواند جايگاه معنوي مناسبي را به دست آورد.
وي عمل به آموزه‌هاي شهيد بابايي توسط جوانان را راهکاري براي مقابله با تهاجم فرهنگي دانست و ابراز کرد: تهاجمات فرهنگي بسياري جامعه اسلامي را تهديد مي‌کند که هدف آنها تغيير فرهنگ اسلام بوده و تجمل‌گرايي نيز نمونه بارزي از آنهاست.
هم‌رزم شهيد بابايي اضافه کرد: شهيد بابايي براي دوري از تجملات، موهاي سر خود را نيز مي‌تراشيد و اين کار را مقابله با نفس خود مي‌دانست و به اين ويژگي ظاهري خود افتخار مي‌کرد.
وي با اشاره به سريال شوق پرواز که در ارتباط با زندگينامه شهيد عباس بابايي و با بازيگري شهاب حسيني در اين نقش به نمايش گذاشته شد، ادامه داد: يکي از ايرادات اين سريال نمايش دادن شهيد عباس بابايي با موهاي نتراشيده بود.
چيت‌فروش با بيان برخي از ويژگي‌هاي اخلاقي شهيد عباس بابايي افزود: اين شهيد بزرگوار خود را از خوردن غذاهاي با کيفيت و لذيذ محروم کرده بود.
وي تاکيد کرد: شهيد بابايي هرگز در زندگي خود به دنبال تظاهر و خودنمايي نبود و خواسته او داشتن زندگي پنهاني و دور از شهرت بود و با کسب جايگاه فرماندهي در نيروي هوايي نيز خانه مسکوني خود را به يک منطقه محروم انتقال داد و اين امر هنوز نظر افراد بسياري را به سوي خود جلب کرده است.
رئيس مرکز مطالعات و تحقيقات استراتژيک نيروي هوايي ارتش خاطرنشان کرد: علما و افراد برجسته ديني بسياري همانند مقام معظم رهبري در ارتباط با کرامات شهيد بابايي سخناني بيان کرده‌اند.
هم‌رزم شهيد عباس بابايي در جبهه‌هاي حق عليه باطل، از قرائت قرآن کريم به صورت روزانه توسط اين شهيد خلبان خبر داد و ادامه داد: او همه کارهاي خود را با نام خداوند متعال شروع مي‌کرد.
وي با اشاره به اينکه شهيد عباس بابايي مدرک خلباني خود را از دانشگاه معتبر آمريکايي گرفت، اظهار کرد: ايمان او به تاثيرات اقامه نماز اول وقت در دفتر رئيس دانشگاه نيروي هوايي آمريکا موجب شد او بتواند به طرز باورنکردني از هجمه‌هاي دشمن در امان بماند.
رئيس مرکز مطالعات و تحقيقات استراتژيک نيروي هوايي ارتش ادامه داد: استکبار جهاني در دوران هشت سال دفاع مقدس تجهيزات هوايي بسيار مجهزي را در اختيار ارتش عراق قرار داد اما تفکر و خلاقيت بسيجي شهيد بابايي منجر به ساخت قرارگاه رعد و نابود کردن تجهيزات دشمن و از بين بردن نقشه‌هاي پليد آنها شد.
چيت‌فروش هشت سال دفاع مقدس را همانند شرايط امروزي غزه دانست و بيان کرد: امروزه کشورهاي اسلامي بايد از غزه حمايت کنند و سکوت خود را در برابر جنايات رژيم صهيونيستي بشکنند.
وي با اشاره به پشتيباني‌هاي استکبار جهاني از رژيم صهيونيستي خاطرنشان کرد: امروزه هر خسارتي که به تجهيزات اين رژيم وارد شود، آمريکا و ديگر کشورهاي مستکبر 10 برابر آن خسارت‌ را برايش تامين خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن