تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802733059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهای اسلامی باید واکنش شفافی نسبت به نسل کشی در غزه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سفیر ایران در جمع دیپلمات های کشورهای اسلامی در تایلند: کشورهای اسلامی باید واکنش شفافی نسبت به نسل کشی در غزه داشته باشند کوالالامپور – ایرنا – سفیر ایران در تایلند مشکل فلسطین را اساسی ترین معضل جهان اسلام دانست و از کشورهای اسلامی خواست عکس العمل شفافی در خصوص نسل کشی، جنایات و نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی در غزه داشته باشند.


به گزارش ایرنا، ˈحسین کمالیانˈ پنجشنبه شب در آیین روز قدس که با حضور 150 تن از سفرای کشورهای اسلامی مقیم بانکوک، اندیشمندان، اساتید دانشگاه و علماء تایلند در محل هتل ˈدوسیت تانیˈ برگزار شد، گفت: رمضان امسال نیز به گونه ای در حال پایان است که امت اسلامی درگیر مسائل و مصائبی مانند ترور، مداخله ها و زورگویی های قدرت های بزرگ بر کشورهای توسعه نیافته اسلامی است.
وی در این آیین که حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری،حجت الاسلام شریف سی چاران نماینده شیخ الاسلام تایلند و مصطفی نجاریان زاده رایزن فرهنگی ایران نیز در آن شرکت داشتند، گفت: با وجود این همه مشکلات، باز مشکل فلسطین اساسی ترین معضل جهان اسلام باقی مانده است.
وی با اشاره به حملات رژیم غاصب اسرائیل به سرزمین فلسطین و نسل کشی که هم اکنون در غزه شاهد آن هستیم، گفت: رژیم صهیونیستی زیر چتر قدرت آمریکا و غرب و سکوت رسانه ای هر جنایتی که می تواند را بر علیه مردم مظلوم فلسطین به کار می بندد.
وی از کشورهای اسلامی خواست عکس العمل شفافی بر علیه این نسل کشی، جنایت و نقض آشکار حقوق بشر در غزه داشته باشند و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضوی از امت بزرگ اسلامی، سرزمین فلسطین را برای تشکیل حکومت مرکزی با پایتختی قدس حمایت می کند.
به گفته وی، مردم ایران هرگز مردم فلسطین و بخصوص ساکنان نوار غزه را فراموش نخواهدکرد و در تمامی مراحل در کنار آنها بوده و کمک های خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی، از مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و از مقاومت آنها حمایت می کند.
این دیپلمات ایرانی گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با ساخت و سازهای غیرقانونی خود چهره و وجهه قدس را تخریب کند. امروز نیز شاهد کشتار مردم از پیر و جوان و کودکان فلسطینی در سکوت رسانه ای غرب در غزه هستیم.
وی با اشاره به این که کودکان توسط افراطیون صهیونیست دزدیده و زنده زنده سوزانده می شوند، گفت: این اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی موجب شده همه امت اسلامی به پاخیزند و با محکوم کردن حرکات این رژیم مجددا جنایات آنها را به دنیا یادآوری کنند.
کمالیان با اشاره به برگزاری روز قدس در 34 سال گذشته در سراسر جهان، هدف از نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و حمایت مسلمانان جهان از مقاومت مردم فلسطین توسط امام خمینی (ره) را نوعی یادآوری جنایت های رژیم صهیونیستی در جهان دانست.
وی گفت: جنایات این رژیم تنها به قدس این سرزمین مقدس ختم نشده و در حال گسترش به مناطق دیگر اسلامی است. حرص و طمع رژیم صهیونیستی موجب ناامنی تمام مناطق دنیا شده است و امروزه شاهد نقض پایه ای ترین قوانین دیپلماتیک، سیاسی و حقوق بشر و انسانی هستیم که با اشغال خانه ها و کشتار و نسل کشی در سرزمین فلسطین بر مردم مظلوم روا داشته می شود.
سفیر ایران در تایلند در پایان وحدت و همدلی امت و کشورهای اسلامی در روز قدس را یکی از مهمترین عوامل دستیابی به موفقیت در موضوع فلسطین و حل مساله جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
در این آیین کلیپ کوتاهی با موضوع فلسطین و قدس و کشتار غزه برای دیپلمات های مقیم بانکوک به نمایش در آمد و گروه ˈسلامˈ نیز برنامه های بسیار زیبا و متنوع قرآنی و تواشیح اجرا کرد که مورد استقبال بسیار زیاد و تشویق حضار قرار گرفت.
رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک نیز در حاشیه این آیین نمایشگاه قرآن با چاپ های گوناگون و کتاب های قرآنی برپاکرد.
ˈمهدی ایرانیˈ هنرمند کشورمان نیز با برگزاری کارگاه هنری و نمایشگاه آثار هنری قرآنی و با نوشتن ˈبسم اللهˈ و آیات قرآنی و واژه های فلسطین، قدس و غزه با خط خوش در کاغذهای مخصوص توجه بازدیدکنندگان زیادی را به گردش قلمش بر روی کاغذ و هنر نمایی خود جلب کرد.
مسلمانان و حامیان مردم مظلوم فلسطین در تایلند همچنین امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در بانکوک تجمع می کنند تا جنایات رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کنند.
مردم مسلمان شهرهای مناطق جنوبی تایلند مانند ˈناخان سیتاماراتˈ، ˈساتونگˈ، ˈترانگˈ و چند شهر دیگر نیز امروز دست به راهپیمایی می زنند.
نشست یک روزه ˈفلسطین نخستین موضوع امت مسلمان و نماد مقاومت و بیداری اسلامیˈ نیز به مناسبت روز قدس با حضور 500 تایلندی برگزار می شود.
آساق**1611

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن