تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه های راهسازی شهرستان آبدانان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام احمدی اعلام کرد:
اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه های راهسازی شهرستان آبدانان
ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده مردم ایلام در مجلس از اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه های راهسازی شهرستان آبدانان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی صبح سه شنبه در بازدید از طرح های تونل کبیرکوه، ساخت محور ارتباطی آبدانان به میمه - ملکشاهی و محور ارتباطی مورموری به دهلران روند اجرای این طرح ها را مطلوب ارزیابی کرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: با شروع مجدد پیمانکار و قرارداد جدید شاهد پیشرفت فیزیکی خوب طرح تونل کبیرکوه بودیم.

احمدی افزود: بحث محدودیت مالی بود که امیدواریم دولت در ماه پنجم با تخصیص اعتبار بتواند منابع جدید را به این پروژه تزریق کند و پیمانکار ما با برنامه ریزی که بعمل آورده بتوانیم پیشرفت فیزیکی لازم را داشته باشیم.

وی همچنین در بازدید از طرح های راه سازی مسیر آبدانان به میمه و ملکشاهی  و مسیر مورموری به دهلران گفت : این طرح ها از پیشرفت 60 تا 70 درصدی برخوردارند.

احمدی اضافه کرد: طرح راه مورموری به دهلران به طول 9 کیلومتر و با اعتبار 20 میلیارد ریال تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در همایش خیرین مسجد ساز در آبدانان از هزینه  500 میلیارد ریالی برای ساخت و بهسازی مساجد و مکان های مذهبی آبدانان خبر داد.


۱۳۹۳/۵/۱۴ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن