تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801263714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیوه اجرای بسته خروج از رکود در موفقیت آن تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آل اسحاق اعلام کرد: شیوه اجرای بسته خروج از رکود در موفقیت آن تاثیرگذار است خبرگزاری پانا: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن تهران با بیان اینکه شیوه اجرای بسته خروج از رکود در موفقیت یا عدم موفقیت آن حائز اهمیت است، بیان کرد: روابط با بانکها در واحدهای کوچک و متوسط در اولویت بندی بسته خروج از رکود پیش بینی نشده و به طور قطع شیوه اجرای بسته خروج از رکود در موفقیت آن تاثیر مهمی خواهد داشت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ مرداد ساعت 10:12



به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، یحیی آل اسحاق در چهل و چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه رکود و تورم در کشور یکی از مسائل و چالش های جدی است عنوان کرد: اگرچه سابقه تورم و رکود به طور مجزا در کشور وجود داشته و برای هر یک نسخه عملیاتی موجود است اما همزمانی رکود با تورم مشکل ساز شده و نسخه مکتوبی برای برخورد با این دو معضل توامان وجود ندارد.
وی افزود: دولت برای خروج از رکود تورمی بسته سیاستی تدوین کرده که جای تقدیردارد و البته خود دولت نیز مدعی است که این بسته کامل نیست.
آل اسحاق بیان کرد: دولت می خواهد ظرف دو سال از رکود خارج شود و البته حیطه انتظارات را نیز بزرگ ترسیم نکرده است.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن تهران با بیان اینکه عدم تدوین این بسته در پشت درهای بسته جای ترغیب دارد عنوان کرد: در واحدهای کوچک و متوسط روابط با بانک ها در اولویت بندی دیده نشده و به نظر می رسد شیوه اجرایی این بسته نیز در موفقیت یا عدم موفقیت آن بسیار مهم است.
آل اسحاق عنوان کرد: مقرر است چندکارگروه برای جمع بندی نظرات در خصوص بسته خروج از رکود تشکیل شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن