تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815661861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت زیر چتر ولایت و توسعه؛ ایده ای فراتر از کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وحدت زیر چتر ولایت و توسعه؛ ایده ای فراتر از کرمان کرمان - ایرنا - وحدت زیر چتر ولایت و توسعه یکی از ایده های نو و اثرگذار مدیریت استان کرمان در دولت تدبیر و امید بود که ظرفیتی فراتر از کرمان دارد.


به گزارش ایرنا، چتر ولایت و توسعه با حضور علیرضا رزم حسینی در مسند استانداری کرمان چنان گسترانیده شده که گروه ها و سلایق مختلف سیاسی را در سایه سار خود جمع کرده و مجموعه ای از افکار و تجارب ناب دلسوزان مردم و نظام را گرد هم آورده است.
تجربه ای نو در عرصه مدیریتی و اجرایی و البته کارساز در استان کرمان که همواره از کنش و واکنش های سیاسی و سیاسیون متاثر و گاهی ملتهب بوده است و این بار کرمانی ها با سلایق گوناگون دست کم بر توسعه و جبران عقب ماندگی های دیار خود اشتراک نظر و انگیزه همکاری و همیاری دارند.
آذر ماه سال 1392 پس از یک دوره پر فراز و نشیب برای انتخاب استاندار کرمان در دولت یازدهم، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ با توافق همه گروه های سیاسی استاندار این استان شد.
وزیر کشور شانزدهم آذر 1392 در آیین معرفی استاندار جدید کرمان گفت: بیشتر کرمانی ها رزم حسینی استاندار جدید را می شناسند و دکتر روحانی قبل از معرفی وی به عنوان استاندار کرمان گفتند که چطور فردی هستند که من گفتم من در زمان رای اعتماد در مجلس گفتم استاندارانی انتخاب خواهم کرد که از آب، خاک و هوا ثروت تولید کنند و ایشان جزء مواردی است که از آب، خاک و هوا تولید ثروت خواهند کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی البته اضافه کرد: نکته مهم بحث اعتدال است که دکتر روحانی بعد از انتخاب نیز اعلام داشتند استانداران باید پاسدار گفتمان اعتدال و رفتار اعتدالی داشته باشند.
وی گفت: رییس جمهوری تاکید داشتند که آقای رزم حسینی از همه گروه های سیاسی برای همکاران خود استفاده کنند.
استاندار جدید کرمان با رویکرد توسعه مدارانه و ولایتمداری کار خود را آغاز کرد و از ابتدای حضور در نشست های خصوصی و عمومی نشان داد که اولویت نخست استان، مسائل اقتصادی بویژه سرمایه گذاری و فراهم کردن زمینه اشتغال از طریق بخش خصوصی است.
اما آنچه رزم حسینی بدرستی بدان پی برد و تاکنون مجدانه آن را پیگیری کرده ایجاد و تقویت وفاق سیاسی و پرهیز از تفرقه و تنش های بیهوده گروه های سیاسی با بهره گیری از فرصت تشکیل دولت تدبیر و امید و گفتمان اعتدالی این دولت است.
چناچه بسیاری از مدیران اجرایی و فرمانداران 23 شهرستان استان در این دوره با فرایندی تدریجی و تفکری عمیق و بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی با تکیه بر توانمندی افراد، بومی گرایی و پایبندی به تفکر اعتدالی دولت انجام شد.
رونق تولید و رفع مشکلات معیشتی مردم، بکارگیری پول های خرد مردم در اقتصاد و رونق اقتصادی استان کرمان از جمله اهداف استاندار کرمان بوده و هست.
استاندار کرمان در آیین معارفه اش نیز مشی خود در حوزه سیاست را ارزش محور و اعتدال محور عنوان کرد و گفت: از همه نیروهای سیاسی و کسانی که در دل نظام جمهوری اسلامی وفادار به نظام هستند استفاده خواهم کرد.
وی افزود: من با ائمه جمعه مشورت می کنم و از امام جمعه کرمان نیز مشورت خواهم گرفت و با گروه های سیاسی نیز مشورت خواهم کرد اما اختیارم را به شراکت با کسی نخواهم گذاشت و سعی می کنم با مشورت تصمیم درست را بگیرم.
امروز پس از گذشت بیش از شش ماه از استانداری رزم حسینی مشاهدات میدانی و عینی در صحنه مدیریتی و سیاسی استان نشان می دهد که هم از همه سلایق و گروه های سیاسی در اداره استان استفاده و هم مشی اعتدال مورد نظر دولت و شخص رییس جمهوری دنبال شده است.
نشست کم سابقه استاندار کرمان با گروه های مختلف سیاسی در هفدهم تیر امسال و ضیافت افطاری سیاسیون استان یکی از مصادیق بازر این نوع عملکرد است.
استاندار کرمان در این نشست شعار ولایت و توسعه را منشور وحدت و برادری و برای نسلی که علاقمند به ساختن کشوری آباد هستند، ماندگار دانست.
وی در این نشست گفت: این نسل سابقه فداکاری، دلسوزی و ایثارگری اش در دوران مقدس نشان داده شد و امروز هم علاقمند است همراه با ارزش های اسلامی فضایی آباد را برای نسل آینده بسازد که این کار در فضای با وحدت امکانپذیر است.
وی افزود: شعار ولایت و توسعه با این که کوتاه است اما همه ارزش های انقلاب، پیشرفت، توسعه، آبادانی، وحدت و انسجام را شامل می شود.
نماینده عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: این فضا به برکت نجابت مردم خوب کرمان و همه گروه های سیاسی و تدبیری که در این مدت صورت گرفت ایجاد و تاکنون حفظ شده است.
وی افزود: این گروه ها در حالی که ممکن است در انتخابات سلایق گوناگونی داشته اند اما ولایت و توسعه ظرف بزرگی است که گنجایش همه سلایق سیاسی را دارد و خوشبخانه این نشست به برکت ماه رمضان که ماه خودسازی، گذشت از منیت ها است برگزار شد.
وی تاکید کرد: ما باید در استان کرمان فعالیت هایی را انجام دهیم و استان عقب افتادگی هایی و شاید در اکثر شاخص ها از متوسط کل کشور پایین تر است که فضای آبادانی در استان کرمان باید با وحدت و همدلی صورت گیرد و این فضا با حمایت بی دریغ ائمه جمعه در استان کرمان بوجود آمده است.
وی از امام جمعه کرمان به عنوان محور وحدت استان کرمان نام برد و گفت: آیت الله جعفری نقش بی بدیلی در همگرایی جریانات سیاسی دارد.
نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان در استانداری کرمان تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر درباره شعار پیشنهادی استاندار مبنی بر ˈوحدت حول ولایت و توسعهˈ تصمیماتی اتخاذ شد.
اول این که همه فعالان سیاسی و متولیان احزاب و جناح های مستقر در کرمان با نصب العین قرار دادن منشوری که از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام راحل ابلاغ شد و اوامر و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر اتحاد کلمه از تمام ظرفیت های خود در راستای شعار ولایت و توسعه بهره گیری خواهند کرد.
همچنین امضاکنندگان این تفاهمنامه، موافقت خود را مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی ولایت و توسعه در استان کرمان اعلام داشته و صرفنظر از گرایش های سیاسی و حزبی، شرایط لازم برای توسعه فراگیر، جامع و متوازن استان کرمان را در چارچوب تدابیر ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم خواهند ساخت.
استاندار کرمان گام را از این فراتر گذاشته و با سفر به شهرستان های استان نیز به دنبال وفاق سیاسی به منظور تحقق اهداف توسعه گرایانه در استان است، چنانچه هشتم مرداد سال جاری نیز با حضور در سیرجان با فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
وی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و شعار رییس جمهوری مبنی بر اعتدال گرایی و به منظور ایجاد همدلی، وفاق و همفکری میان همه گروه های سیاسی استان کرمان با فعالان سیاسی اصلاح طلب سیرجان به دیدار و گفت و گو پرداخت.
رزم حسینی همچنین صبح روز بعد نیز نشستی با فعالان سیاسی اصولگرای سیرجان برگزار کرد و قرار است این نشست ها ادامه یابد.

**همایش فعالان سیاسی استان ابتکار خوب استاندار کرمان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز در خطبه های نماز جمعه بیستم تیر سال جاری با اشاره به برگزاری همایش فعالان سیاسی استان کرمان، از آن به عنوان ابتکار خوب استاندار کرمان یاد کرد و گفت: با ابتکار استاندار کرمان همه گروه های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و غیره دور هم جمع شدند و با هم عهد بستند که در همه موارد و انتخابات وحدت را حفظ کنند.
آیت الله سید ˈیحیی جعفریˈ با قدردانی از این اقدام استاندار و فعالان سیاسی استان کرمان، افزود: این افراد همچنین عهد بستند موازین شرعی و قانونی را رعایت کنند و هیچ گونه افتراق و اختلافی در مسیر کارها بوجود نیاید.
وی بیان کرد: امیدواریم خداوند به همه گروه های سیاسی چنین توفیقی را عنایت کند.
از سوی دیگر استاندار کرمان با ارایه طرح نو مثلث توسعه زمینه مشارکت همه ارکان حکومت و جامعه را بطور نظامند در فرایند توسعه فراهم کرده و این ایده نیز از استان فراتر رفته است.
فرمانداران و مسوولان اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس و کارآفرینان و سرمایه گذاران سه راس این مثلث را تشکیل می دهند و ائمه جمعه نیز ناظر بر عملکرد مثلث توسعه هستند.
استفاده از تجارب نمایندگان، کارآفرینان، فرمانداران و ائمه جمعه صرفنظر از سلایق سیاسی آنان در این طرح، رویکردی هوشمندانه و عاقلانه برای پیشبرد اهداف نوین اقتصادی است.
در ادامه این گزارش دیدگاه چند تن از شرکت کنندگان در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی در استانداری کرمان را جویا شدیم:

**پرهیز از اختلاف سیاسی توسعه استان را رقم می زند
مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار کرمان، گفت: پرهیز از اختلاف سیاسی، توسعه استان را رقم می زند.
حجت الاسلام ˈمهدی عربپورˈ در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دیدگاه های سیاسی همواره در مملکت بین گروه های مختلف وجود داشته است، گفت: به همین دلیل مجموعه سیاسیون را در طیف اصولگرا و اصلاح طلب نامگذاری کرده اند که البته دیدگاه های مختلفی دارند و در بخش های مختلف نظرات مختلفی نیز ارایه می کنند.
وی وحدت گروه های مختلف سیاسی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این مهم درخواست همه بزرگان نیز بوده است.
وی اظهار کرد: دیدگاه های سیاسی با رعایت حدود خطوط قرمز می تواند به عنوان یک امر قطعی منجر به رشد جامعه شوند و در غیر این صورت و تجاوز از این خطوط همانند حفظ انقلاب، توجه به قانون اساسی، محوریت ولایت و غیره منجر به عقب افتادگی جامعه می شود.
امام جمعه موقت کرمان، وجود نظرات سیاسی مختلف را با حفظ خطوط قرمز مفید دانست و ادامه داد: اگر این خطوط قرمز نادیده گرفته شود مورد قبول نیست.
وی وحدت را در همه امور اصل عنوان و تاکید کرد: اقدام استاندار کرمان در زمینه برگزاری همایش فعالان سیاسی استان کرمان با توجه به همین مسایل و نظر به اینکه شعار استاندار توسعه و رشد استان در سایه ولایت است برگزار شد.
وی گفت: گروه های سیاسی با همفکری و همدلی بر همین محور تعامل داشته باشند چرا که اگر نظرات گروه های سیاسی در راستای توسعه استان نباشد به رشد استان ضربه وارد خواهد کرد.
حجت الاسلام عربپور، ادامه داد: رزم حسینی استاندار کرمان با توجه به درک همین واقعیت که نظرات گروه های مختلف سیاسی می تواند به وحدت نظر و پیشرفت استان منجر شود این نشست را برگزار کرد.
وی گفت: این همایش به برکت ماه رمضان برگزار شد و اگر آنچه که در آن مطرح شده است از سوی جناح ها رعایت شود به نفع استان خواهد بود و اثرات آن در آینده در استان مشهود خواهد بود.
وی با بیان اینکه البته افراد تندرویی نیز هستند که نمی خواهند این وحدت شکل بگیرد، افزود: بتازگی از سوی یک طیف سیاسی حرکت هایی انجام شد و استاندار را در رابطه با رفتن به یکی از مساجد کرمان در ماه مبارک رمضان متهم کردند که البته انتشار اینگونه اخبار نه تنها به جامعه خدمت نیست بلکه اثر این نشست ها را کم می کند.
مشاور استاندار کرمان بیان کرد: همراهی و همدلی گروه های مختلف سیاسی در راستای توسعه استان اثرات مثبتی خواهد داشت.
وی اظهار کرد: اگر دیدگاه های سیاسی برای پیشرفت استان کرمان هم جهت و همدل شوند و از اختلاف پرهیز کنند توسعه استان رقم خواهد خورد.
وی گفت: البته انتظار این نیست این نشست همه دیدگاه های سیاسی را در یک مسیر قرار دهد که این کار عملی نیست و دیدگاه افراد مختلف همیشه متفاوت بوده و هست اما سخن این است که می شود با دیدگاه های مختلف در مسیر حفظ نظام و پیشرفت استان وحدت داشت.
حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: برگزاری نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان را به عنوان کار اصولی می دانم که در راستای پیشرفت استان بوده است.
وی گفت: اگر همه گروه های سیاسی وفاق داشته باشند و متحد شوند اثرات مطلوبی در ابعاد مختلف خواهد داشت و اگر قرار باشد گروه های سیاسی تقصیرها را به یکدیگر نسبت دهند مشکلات همچنان باقی خواهند ماند.
وی افزود: استاندار کرمان نظرش وفاق سیاسی است و انتظار نیز این است حالا که استاندار دست یاری به سوی گروه های سیاسی دراز کرده همه افراد با سلایق مختلف سیاسی متحد شوند و در راستای پیشرفت استان گام بردارند.

** استان کرمان نیازمند وفاق سیاسی است
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان نیز از استاندار به دلیل برگزاری نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان تقدیر و ابراز امیدواری کرد: اینگونه نشست ها ادامه پیدا کند.
ˈمحمد میرازییˈ که یکی از شرکت کنندگان در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی بود، با بیان اینکه استان کرمان نیازمند وفاق سیاسی است، اظهار کرد: این وفاق و همدلی منجر به توسعه استان خواهد شد.
وی لازمه وفاق سیاسی استان کرمان را به رسمیت شناختن دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات امروز استان و کشور اشتغال و تورم است لازمه رفع این مشکلات، رشد اقتصادی است که این مهم نیز در گرو ثبات اقتصادی و لازمه این امر نیز ثبات سیاسی است.
وی ادامه داد: پس اگر این دو گروه سیاسی بتوانند با هم کار کنند به پیشبرد امور اقتصادی استان کمک شایانی می کنند.
مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه در کشور دو جریان اصول گرا و اصلاح طلب شکل گرفته است که هر دو این جریان ها پایبند به انقلاب و اصول نظام هستند، اظهار کرد: اگر دو جناح قواعد بازی سیاسی را بپذیرند و با هم برای پیشبرد اهداف کشور، نظام و بهروزی مردم همکاری داشته باشند به نفع کشور، انقلاب و دو جناح است.
وی نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان را که با تدبیر استاندار کرمان برگزار شد، فکری نو دانست و تاکید کرد: در این نشست گروه های مختلف سیاسی در زمینه توسعه استان و با این هدف مهم هم اندیشی کردند.
میرزایی ادامه داد: در این نشست گروه های سیاسی نقطه نظرات یکدیگر را در ابعاد مختلف شنیدند و این وفاق سیاسی می تواند تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت استان کرمان داشته باشد.

** مسوولان مدیریت جهادی را سرلوحه قرار دهند
یکی از فعالان سیاسی اصولگرا در استان کرمان نیز گفت: مدیریت جهادی در کشور ما نتیجه داده است و امروز نیز مسوولان باید این مهم را سرلوحه اقدامات سیاسی، اقتصادی و غیره خود قرار دهند.
سید ˈحسین صابریˈ به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: اگر خود را پیرو ولایت می دانیم باید به فرمایشات معظم له توجه کنیم و به آن جامه عمل بپوشانیم.
وی به مدیریت جهادی مردم و مدیران در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید همانند روزگار دفاع مقدس با روحیه جهادی تلاش کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.
وی که استانداری چند استان را در کارنامه مدیریتی خود دارد، به ذکر خاطره هایی از سخت کوشی ها و مدیریت جهادی روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مدیران آن زمان جهادی تلاش می کردند.
صابری با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان، اظهار نظر در مورد نتیجه این نشست را در حال حاضر زود دانست و ادامه داد: اوضاع کرمان، فضای گذشته و فضای امروز را می شناسم و در نیت پاک استاندار کرمان در مورد برگزاری این نشست تردید ندارم.
وی با تاکید بر اینکه نیت استاندار کرمان در زمینه برگزاری نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان خیر بود، تصریح کرد: برگزاری این نشست در ماه مبارک رمضان بر معنویت این نشست اضافه کرد.
وی گفت: استاندار کرمان بنا بر ادامه نشست های هم اندیشی فعالان سیاسی استان دارد و لازم است مباحث مطرح شده در نشست به طور کامل کارشناسی شده باشد.
مدرس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: استاندار کرمان با توجه به نیاز استان و دیدگاه خود می خواهد مسایل اقتصادی استان را رونق دهد و معتقد است با بودجه دولتی نمی توان کاری انجام داد.
وی تاکید کرد: اگر نشست هم اندیشی فعالان سیاسی، فعالان اقتصادی و کارآفرینان ادامه پیدا کند خروجی این نشست ها قابل لمس خواهد بود و می تواند بستر ساز توسعه همه جانبه استان باشد.
وی نتایج مثبت نشست های هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان را بسته به همراهی این افراد و گروه های سیاسی دانست و ادامه داد: اگر این همراهی نباشد کاری انجام نمی شود و گروه های سیاسی با کنار گذاشتن اختلافات سیاسی می توانند از این نشست ها نتیجه خوبی بگیرند.
صابری نظر و رویکرد خود را نسبت به برگزاری و نتیجه این نشست ها مثبت اعلام کرد و گفت: این مهم با توجه به ادامه نشست های هم اندیشی فعالان سیاسی میسر خواهد شد.
وی افزود: باید در این نشست ها به ارزیابی عملکرد و تبدیل فرصت های بالقوه استان به حالت بالفعل پرداخت.
وی با اشاره به تجربیات دوره های مدیریتی خود در سمت استانداری سه استان کشور در برهه های مختلف، گفت: هر جا که توانسته ایم همدلی ایجاد کنیم نتیجه خوبی داشته ایم.
صابرری گفت: به سرنوشت کشورم علاقمندم بخصوص در زمان کنونی که کشور در شرایطی خاص قرار دارد.

* طیف های سیاسی می توانند رقابت را به رفاقت تبدیل کنند
مسوول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمان، نیز با بیان اینکه طیف های سیاسی می توانند در سایه ولایت رقابت را به رفاقت تبدیل کنند، اظهار کرد: این مهم یک تئوری بود که نشست هم اندیشی فعالان سیاسی آن را به اثبات رساند.
ˈمحمدرحیم ابوسعیدیˈ، برگزاری نشست هم اندیشی فعالان سیاسی را در استان ابتکار رزم حسینی استاندار کرمان دانست و ادامه داد: این نشست متشکل از همه طیف های سیاسی بود.
وی تاکید کرد: وقتی نگاه و رویکرد جناح های مختلف، ملی، مذهبی و استانی باشد و همه گروه های سیاسی به صورت رفاقتی در فکر توسعه استان باشند موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه کاسته می شوند.
مشاور استاندار کرمان در امور کسب و کار گفت: فعالان سیاسی استان در نشست هم اندیشی که با حضور و تدبیر استاندار برگزار شد در سایه ولایت و با هدف توسعه استان کرمان در کنار هم نشستند.
وی با اشاره به اینکه کرمان با وجود وفاق سیاسی می تواند یکی از استان های مطرح در زمینه های اقتصادی، سیاسی و غیره باشد، گفت: این استان می تواند آینده خود را به صورت فعال در عرصه های اقتصادی، سیاسی و سایر ابعاد رقم بزند.
وی تفاوت سلایق را حق افراد دانست و گفت: سیاسیون می توانند در حوزه های نظر خود ثابت قدم باشند و تفکرات سیاسی آنها به جای خود باشد اما اگر طیف های مختلف سیاسی اختلافات سلیقه ای را کنار بگذارند و به توسعه استان بیندیشند استان در آینده نه چندان دور در سایه همدلی به پیشرفت می رسد.
وی به نقل از استاندار کرمان گفت: در زمان جنگ تحمیلی تفکرها، ادیان و قوم های مختلف در جنگ حضور داشتند و برای سربلندی کشور تلاش کردند.
ابوسعیدی، گفت: بعد از جنگ نیز در دوران سازندگی همه گروه های سیاسی در کنار یکدیگر بسیار موفق عمل کردند به طوری که در آن زمان رتبه توسعه و سازندگی استان کرمان از 27 به رتبه های نخست توسعه و پیشرفت بین استان ها ارتقا پیدا کرد.
وی افزود: اختلافات سیاسی موجب هدر رفتن نیروهای فکری و سیاسی می شود که در نتیجه آن استان متضرر می شود.
وی نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان را مفید دانست و ادامه داد: گروه های مختلف سیاسی در این نشست به این نتیجه رسیدند که با همدلی زیر سایه ولایت استان کرمان را بار دیگر ارتقا دهند.
ابوسعیدی نقش رسانه ها را در تعیین سرنوشت کشور و استان مهم دانست و تاکید کرد: رسانه در تعیین سرنوشت سیاسی نیز نقش بی بدیلی دارند.
مشارکت همه مردم و گروه ها در آبادانی استان، اعتدال و میانه روی در مسایل سیاسی و انتصاب مدیران و پرهیز از افراط و تفریط از مهم ترین اصول حاکم بر فضای مدیریتی استان کرمان است.ک/4
گزارش از: نجمه حسنی
7433/8154



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن