تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803487343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذیرایی از 25 هزار میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد: پذیرایی از 25 هزار میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ستادهای اسکان تابستانی فرهنگیان آذربایجان غربیاز آغاز تابستان تا کنون پذیرای نزدیک به 25 هزار میهمان از سراسر کشور بوده اند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ مرداد ساعت 10:07



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، "فریدون سید مصطفوی" با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی با پایان ماه رمضان، اظهار داشت: بر این اساس مجموع تعداد خانواده‌های اسکان یافته از اول تیر تا یازدهم مرداد ماه در ستادهای اسکان فرهنگیان استان به 6 هزار و 542 خانواده با 24 هزار و 812 نفر و 59 هزار و 402 نفر روز رسید.  
وی افزود:  با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی در مجموعه آموزش و پرورش استان، شاهد افرایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات در ستادهای اسکان تابستانی فرهنگیان استان امسال نسبت به سالهای گذشته هستیم.
 
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: به سبب موقعیت مناسب آب و هوایی و جغرافیایی آذربایجان غربی، شهرستان‌های مختلف این استان مقصد مسافرت‌های تابستانی تعداد زیادی از هم‌وطنان شده است.
  
وی تصریح کرد: در همین راستا ستاد اسکان موقت فرهنگیان آموزش و پرورش آذربایجان غربی طبق سال‌های گذشته فعالیت خود را از اول تیر ماه آغاز کرده و تا 25 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داد.
 
 امسال 13 پایگاه در آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات اسکان موقت به فرهنگیان هستند
 
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال 13 پایگاه در استان آماده ارائه خدمات اسکان موقت به فرهنگیان هستند، گفت: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های بوکان، پیرانشهر، تکاب، شوط، سردشت، ماکو، مهاباد، میاندوآب، نقده، سلماس و نواحی 1 و 2 ارومیه خدمات لازم را به فرهنگیان ارائه می‌دهند.
  
این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور راهنمایی بهتر مسافران تابستانی، از طریق نصب بنر و پارچه نوشته‌ها در مبادی ورودی شهرها، نسبت به هدایت درست افراد به پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان اقدام شده که همین مسئله تاکنون سبب رضایتمندی حداکثری مسافران از روند اجرای این طرح در استان شده است.
  
وی با اشاره به اینکه امسال 57 مدرسه با 624 کلاس درس برای این منظور در نظر گرفته شده است، گفت: 475 مورد از این کلاس‌ها از نوع «الف»، 92 مورد از نوع «ب» و 23 مورد نیز از نوع «ج» بوده است.
  
سید مصطفوی افزود: تعداد اتاق‌های اختصاص داده شده به اسکان فرهنگیان امسال در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
 
وی با اشاره به تعطیلات عید فطر و ورود تعداد زیادی مسافر به مناطق مختلف استان در این برهه زمانی، گفت: از هفتم تا یازدهم مرداد ماه 2 هزار و 98 خانواده مشتمل بر 8 هزار و 472 نفر در طول این پنج روز در پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان آموزش و پرورش استان اسکان داده شده‌اند.
 
وی این آمار را در نوع خود بی‌نظیر خواند و افزود: این مسئله علاوه بر اینکه می‌تواند ناشی از مهمان‌نوازی مناسب شهروندان از مسافران طی سال‌های گذشته باشد، می‌تواند حکایت از عملکرد مناسب دستگاه‌های متولی امر در زمینه گردشگری استان نیز باشد.
 
سید مصطفوی تصریح کرد: با تداوم این روند پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده آذربایجان غربی به یکی از استان‌های مطرح کشور در زمینه گردشگری تبدیل شود.
  
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همین راستا از حسن انجام وظیفه و مسئولیت‌پذیری مجموعه آموزش و پرورش استان نیز در امر اسکان همکاران فرهنگی تقدیر کرد و افزود: پیگیری و جدیت درامر اسکان فرهنگیان به ویژه در روزهای اوج سفر، سبب خدمات‌رسانی بهتر به فرهنگیان شده و افزایش رضایتمندی آنان را نیز به همراه داشته است.
  
گفتنی است ستاد اسکان موقت فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با توزیع نقل مخصوص و شربت بیدمشک و بادرنجبویه به عنوان اصلی‌ترین سوغات مرکز استان، از مهمانان و مسافران تابستانی در بدو ورود به شهرهای مختلف استان پذیرایی می‌کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن