تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802789732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزی مقتدرانه مقاومت در غزه تثبیت شده است/ آمریکا شریک مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی است/ داعش مولود رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاريجاني در برنامه گفتگوی ویژه خبری:
پيروزی مقتدرانه مقاومت در غزه تثبیت شده است/ آمریکا شریک مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی است/ "داعش" مولود رژیم صهیونیستی
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اینکه، مقاومت اسلامی هم اکنون هم پیروز جنگ غزه است گفت: پيروزي مقتدرانه مقاومت در غزه تثبیت شده است.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب (13 مرداد) به بررسی قرائت وارونه مفاهیم حقوق بشری برای تبرئه رژیم صهیونیستی پرداخت.
 
لاریجانی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه چرا رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شده است، گفت: آمریکا و غرب می‌خواهند شرایطی ایجاد کنند تا پیروزی مقاومت نمودی نداشته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه، از بین بردن تونل‌ها و قدرت موشکی مقاومت اسلامی دو هدف رژیم صهیونیستی بود که در هیچکدام موفق نشد افزود: شکست رژیم صهیونیستی بسیار مشخص و این شکست از شکست‌های قبلی بیشتر است.
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه  با بیان اینکه این رژیم جعلی در روز 500 متربه غزه می‌آید و در شب در لاک خود می‌خزد، گفت: رژیم صهیونیستی درباره تونل‌ها اعلام کرد که تنها 33 تونل را از بین برده است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه قدرت موشکی مقاومت سر جای خودش است، افزود: توانمندی مقاومت اسلامی در حمله و نفوذ به مناطق اشغالی افزایش یافته است به گونه‌ای که برد موشک‌هایش تقریبا همه سرزمین‌های اشغالی را پوشش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه، تبعات این شکست برای این رژیم بسیار وسیع است، خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی تعلیم یافته مکتب حضرت امام خمینی(ره) است که انقلاب اسلامی آن را به کرسی نشاند و مقاومت اسلامی، تفکری بسیار قدرتمند در مبارزه با سلطه گری و نژاد پرستی است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه  مقاومت اسلامی مدرسه حضرت امام خمینی(ره) بود، افزود: امروزه مدرسه مقاومت مدرسه مبارزه با سلطه به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای خورده است، گفت: داعش، مولود رژیم صهیونیستی با برنامه‌ریزی آمریکا و غرب است که از سرخوردگی کشورهای عربی استفاده می‌کنند.
 
لاریجانی ادامه داد: آنها فکر می‌کردند که مقاومت ضعیف شده است و مردم غزه تسلیم می‌شوند اما اینگونه نشد و این بزرگترین اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود.
 
وی با اشاره به اینکه مقاومت نشان داده است که توانمندیش در حمله افزایش یافته است، افزود: اسراییلی‌ها در بکارگیری خشونت، بدون مرز کار می‌کنند تا بتوانند مردم را تسلیم کنند اما مردم تسلیم نشدند و این نشان دهنده شکست صهیونیست‌هاست.
 
لاریجانی با بیان اینکه مقاومت به خاک رژیم صهیونیستی نفوذ پیدا کرده است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در دیدن شرایط و محاسبه اوضاع کورشده است .
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تاکید کرد: اکنون پیروزی مقاومت تثبیت شده است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه اسراییل تصور می‌کرد که حماس و مقاومت اسلامی کسی را برای حمایت ندارد، گفت: بی شک رژیم صهیونیستی، اشغالگر است و براساس قوانین بین‌المللی حق مردم اشغال شده است تا از خود دفاع و حتی به صورت مسلحانه اشغالگر را بیرون کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه هم‌آوری بین مقاومت و رژیم صهیونیستی چه تاثیری بر روی معادلات منطقه می‌گذارد، ادامه داد: در شرایط کنونی مقاومت پیروز است.
 
لاریجانی  با اشاره به اینکه مقاومت برنامه‌های رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب در نحوه به کارگیری خشونت از ابزارهای مشابه استفاده می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این شکست شبیه شکست آمریکا در عراق و افغانستان است، افزود: رژیم صهیونیستی علاوه بر جرم اشغالگری مرتکب جرم محاصره هم شده که محاصره یک ملت جرمی بین‌المللی است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه، تشکیل کمیته حقیقت یاب هم کافی نیست و زمان بر است افزود: مشکل حقیقت نداریم و حقیقت کاملا مشخص است.

وی با بیان اینکه، دادگاه جنایت جنگی باید سریع تشکیل شود و مشکل حقیقت و سند وجود ندارد، گفت: آمریکا شریک مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی است و این حمایت تنها منحصر به حمایت سیاسی نیست.
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخی کشورهای اسلامی مانند مصر بسیار قدرتمند هستند، افزود: مصر باید راه غزه را باز کند.
 
وی با بیان اینکه، قدرت جهان اسلام بی‌نظیر است ما باید خطر کنیم و محاصره غزه را باز کنیم، خاطرنشان کرد: در اسناد سازمان ملل و حقوق بشر، حق دفاع از خود و حق حیات وجود دارد که ذیل آن افراد می‌توانند برای دفاع از خود و حق حیات از زور استفاده کنند.
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: مردم محاصره شده غزه، حق حیاتشان زیر سوال است زیرا در محاصره هستند.
 
وی با اشاره به اینکه شکستن محاصره را باید جهان اسلام به رژیم صهیونیستی تحمیل کند، ادامه داد: قدرت جهان اسلام بی‌نظیر است پس از آنها انتظار زیادی داریم.
 
لاریجانی افزود: استفاده از زور هم مقررات دارد از جمله اینکه زیرساخت‌ها را نمی‌توان از بین برد و زن‌ها و بچه‌ها را نمی‌توان کشت اما رژیم صهیونیستی همه این موارد را نقض کرده است و حتی مدارس سازمان ملل را هم می‌زنند که تک تک این‌ها جنایت جنگی محسوب می‌شود.
 
لاریجانی افزود: جنایات جنگی رژیم صهیونیستی محرز است و دادگاه بین‌المللی باید به سرعت علیه آنان تشکیل شود و پای انگلیس، آمریکا و برخی کشورهای دیگر نیز در این جنایات گیر است.
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ریشه تفکرات جنایتکارانه سیاستمداران غربی، عمیق است و نشات گرفته از تفکرات لیبرال و سکولار است.

وی با بیان اینکه نژاد پرستی‌، مرض بزرگ غرب است، افزود: غرب، مرکز نژاد پرستی است و یک روز گریبان صهیونیست‌ها را هم خواهد گرفت.
 
وی  با بیان اینکه مردم غزه محکم ایستاده‌اند و تصمیمشان را عوض نمی‌کنند، افزود: بزرگترین خدمت حضرت امام خمینی(ره) به بشریت، مقاومت اسلامی بود.
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: جهان اسلام نباید منتظر بماند تا نهاد بین‌المللی برای غزه تصمیم بگیرد بلکه باید محاصره غزه را بشکند، مصر،‌ ترکیه،‌ پاکستان و دیگر کشورهای بزرگ اسلامی باید این کار را انجام دهند.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه محاصره تخلف بزرگ بین‌المللی محسوب می‌شود، افزود: نتیجه حقوق بشر سکولار لیبرال غربی همین است که در غزه شاهد هستیم.

در حال تکمیل...







تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن