تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804629709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: هرمزگان اولین خاکریز دفاعی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: هرمزگان اولین خاکریز دفاعی کشور است بندرعباس ایرنا – استاندار هرمزگان گفت: این استان اولین خاکریز دفاعی کشور و یکی از استان های در معرض تهدید محسوب می شود.


به گزارش ایرنا جاسم جادری دوشنبه شب در نشست شورای پدافند غیرعامل با موضوع دفاع سایبری افزود: اگر هرمزگان در هنگام وقوع جنگ احتمالی فلج شود مقدمه فلج شدن سایر نقاط کشور را نیز فراهم می آورد.
وی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان می باشد، ادامه داد: نبردهای سایبری به جنگ های بدون خونریزی معروف اند و دشمن بدون درگیری فیزیکی ضربه خود را به تاسیسات زیر ساختی طرف مقابل وارد می کند.
وی با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل یادآور شد: شرکت های آب ، برق، مخابرات و سایر شرکت هایی که وظیفه خدمات رسانی زیرساختی را بر عهده دارند باید هر اقدامشان را با توجه به پدافند غیر عامل عملی کنند.
نماینده عالی دولت در هرمزگان بیان داشت: تلفن های همراه یکی از حوزه هایی است که دارای جنبه تهدید و فرصت می باشند که باید در استفاده از این وسایل به نکات پدافندی توجه داشت.
استاندار هرمزگان بیان کرد: شاید یکی از علل کم توجهی به نکات پدافند غیر عامل هنگام استفاده وسایل ارتباطی نظیر تبلت ها و تلفن های همراه توجه نداشتن افراد به اهمیت موضوع باشد.
وی ، هفت نوع نبرد اطلاعاتی را در بر گیرنده جنگ فرماندهی و کنترل ، جنگ الکترونیکی، جنگ روانی ، جنگ اطلاعاتی اقتصادی، جنگ سایبر یا اینترنتی، جنگ ادراکی معرفی کرد.
نماینده عالی دولت درهرمزگان با اشاره به جنگ امریکا علیه عراق و افغانستان بیان کرد: کسی گمان نکند اگر می توانستند به ایران حمله کنند ، نمی کردند.
جادری اضافه کرد: اشغال ایران برای آنها بهتر و به صرفه تر از افغانستان و عراق بود ولی چیزی که مانع از حمله آنها شد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ، دولت و مردم می باشد.
وی ابراز کرد: بسیاری از افراد در داخل کشور از با انجام نبرد روانی برای رسیدن به اهداف شخصی و حزبی مشغول ضربه زدن به کشور می باشند در حالی که این نیرو را باید در مقابل دشمن بکار گیرند.
استاندار هرمزگان با اشاره به نبرد غزه بیان کرد: صهیونیست ها از گرگ و حیوان درنده بدتر اند زیرا در یکی از مستند ها حیوان درنده ای مانند شیر هنگامی که متوجه شد در شکم حیوانی شکار شده اش جنین وجود دارد به گوشه ای رفت و از غُصه مُرد.
استاندارهرمزگان بیان کرد: رژیم صهیونیستی هنگامی که در نبرد سایبری ناموفق ، شکست خورد ،حمله نظامی با توپ و تانک را آغاز کرد.
وی ابراز داشت: می بینید این رژیم در غزه چه جنایت هایی انجام می دهد و مردم این منطقه با استفاده از مکتب امام راحل به مقاومت در برابر آن برخواسته اند، انگار دنیا در برابر این همه سفاکی رژیم صهیونیستی لال شده است.
جادری یادآور شد: مدعیان حقوق بشر ساکت اند ، کاش ساکت بودند ولی مشغول حمایت از رژیم صهیونیستی می باشند.
دبیر شورای پدافند غیر عامل هرمزگان نیز در این نشست ابراز داشت: مطالعه های تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل هرمزگان از ابتدای سال جاری آغاز شده است.
علی اکبراخوان بیان کرد: در این طرح انواع تهدید ها در حوزه های مختلف شناسایی و برای مقابله با هر کدام برنامه ای مشخص تهیه می شود.
وی با اشاره به موضوع اهیمت برقراری ارتباط های تمخابراتی هنگام وقوع حوادث طبیعی یا انسان ساز، بیان کرد: باید تلفن ها امن در اختیار مدیران قرار داشته باشد تا هنگام حمله دشمن به تاسیسات زیربنایی مخابراتی یا وقوع بلایای طبیعی ارتباط شان قطع نشود.ک/3
8144/668



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن