تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815197344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متحول کننده امنیت اینترنت در پی تمدید مجوز اقامت در روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: ادوارد اسنودن که افشاگری‌هایش در خصوص جاسوسی‌های آژانس امنیت ملی آمریکا تحول عظیمی در دنیای فناوری اطلاعات ایجاد کرد به دنبال تمدید مجوز اقامت خود در روسیه است.




متحول کننده امنیت اینترنت در پی تمدید مجوز اقامت در روسیه


 


 

ادوارد اسنودن که افشاگری‌هایش در خصوص جاسوسی‌های آژانس امنیت ملی آمریکا تحول عظیمی در دنیای فناوری اطلاعات ایجاد کرد به دنبال تمدید مجوز اقامت خود در روسیه است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مجوز اقامت یک ساله ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در روسیه روز پنجشنبه به پایان رسید و وی که در کشور خود با خطر تعقیب قضایی روبرو است، باید به فکر راه حل جدیدی برای ادامه زندگی در روسیه یا کشور دیگری باشد. 

وکیل اسنودن گفته است که درخواست تمدید اقامت او به مقام‌های روسیه ارائه شده است و این درخواست در حال بررسی است.

ادوارد اسنودنبیش از یک سال پیش افشا کرد که آژانس امنیت ملی آمریکا به طور مخفیانه اطلاعات مربوط به مکالمات تلفنی و فعالیت‌های اینترنتی میلیون‌ها نفر را جمع آوری می‌کرده است.

گزارش‌های منتشر شده بعدی نشان داد که ابعاد جاسوسی مخفیانه سازمان‌های امنیتی آمریکا بسیار گسترده بوده و شامل شهروندان عادی و رهبران کشورهای متحد آمریکا از جمله آلمان هم می‌شد.

به گزارش یورونیوز، دولت روسیه یک سال قبل به ادوارد اسنودن پناهندگی موقت اعطا کرد اما آینده این شهروند سابق آمریکا پس از پایان این مهلت یک ساله مشخص نیست. اعطای پناهندگی موقت به ادوارد اسنودن مقدمه‌ای برای تیره شدن روابط دو کشور بود که با بحران اوکراین به اوج خود رسید.

مرجع : خبرگزاری ايسنا

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن