تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مفتی عربستانی: نفرین اسرائیل حرام است!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مفتی عربستانی: نفرین اسرائیل حرام است!




در حالی که کشتار زنان و کودکان فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد، یک مبلغ سرشناس سعودی با حرام دانستن نفرین رژیم اسراییل، جنجال گسترده ای را در پایگاه های ارتباط اجتماعی ایجاد کرد.





خبرگزاری ایرنا: در حالی که کشتار زنان و کودکان فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد، یک مبلغ سرشناس سعودی با حرام دانستن نفرین رژیم اسراییل، جنجال گسترده ای را در پایگاه های ارتباط اجتماعی ایجاد کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم نوشت:  ˈصالح الفوزانˈ عضو هیات علمای ارشد که بالاترین نهاد دینی در عربستان سعودی به شمار می رود، ادعا کرد: ˈنفرین کردن اسرائیل جایز نیست زیرا اسرائیل نام پیامبر خدا یعقوب علیه السلام است و صحیح تر، نفرین کردن یهودیان است.ˈ !!!

سران کشورهای مرتجع عرب به همراه سران کشورهای غربی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی و اعمال جنایت بار این رژیم در کشتار مردم بی دفاع غزه به شمار می روند.

با گذشت 27 روز از حملات همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، تاکنون بسیاری از سران مرتجع عرب و مفتی های آنها حتی حاضر نشده اند که تجاوزهای ارتش رژیم صهیونیستی را در ظاهر محکوم کنند.

سخنان مضحک این مفتی عربستانی در جای خود جالب و قابل تامل است.

در پیام صوتی منسوب به الفوزان آمده است: برخی از مردم می گویند ˈاللهم العن إسرائیلˈ (نفرین خدا بر اسرائیل) و این به معنای نفرین بر یعقوب علیه السلام است. وی ادعا کرده که مسلمان باید به این توجه داشته باشند و به جای سرزنش اسرائیل، بگوید ˈلعن الله الیهودˈ یا ˈلعنة الله علی الیهودˈ(نفرین خدا بر یهودیان).

سخنان الفوزان جنجال گسترده ای در سایت اجتماعی توییتر که در عربستان گسترش یافته است، ایجاد کرده و بین موافقان و مخالفان این فتوا اختلاف به وجود آمده است؛ به ویژه این که این فتوا همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه صادر شده است.

در این جنگ خانمان سوز که از 27 روز پیش آغاز شده، تا این ساعت یکهزار 857 فلسطینی به شهادت رسیده و نه هزارو 400 فلسطینی دیگر نیز که بسیاری از آنان زن و کودک هستند، مجروح شده اند.

بسیاری از کاربران توییتر فتوای الفوزان را رد کرده و گفته اند که منظور از نفرین کردن اسرائیل، رژیم اسرائیل است نه یعقوب نبی(ع).






تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن