تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821148430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهارت آموزی لازمه رونق اقتصاد و تولید داخلی است/ جوانان خود را به فنون مهارتی مجهز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز کولیوند:
مهارت آموزی لازمه رونق اقتصاد و تولید داخلی است/ جوانان خود را به فنون مهارتی مجهز کنند
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی گفت: مهارت های داخلی باید به درجه ای برسد که رونق اقتصادی داخل را بدون وابستگی به خارج از کشور ایجاد کند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه ای شهید رهبری در کرج تلاش و برنامه ریزی برای توسعه آموزش های فنی و مهارتی در استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این آموزش ها برای رونق اقتصادی و تولید ضروری است و لازم است اهتمام ویژه ای در ابن بخش صورت گیرد. وی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای یکی از بحث های اساسی کشور برای رونق تولید داخلی است و مهارت های داخلی باید به درجه ای برسد که رونق اقتصادی داخل را بدون وابستگی به خارج از کشور ایجاد کند.

نماینده مردم کرج در مجلس مهارت آموزی و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای به روز را یکی از راه های رونق تولید داخلی و تنها گزینه مؤثر برای گام برداشتن در زمینه خودکفایی دانست و افزود: افراد باید علم  و آگاهی کافی وارد سیستم های صنعتی و تولیدی کشور شوند. جوانان خود را به فنون مهارتی مجهز کنند کولیوند اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه آموزشهای مهارتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش های مهارتی جایگاه خوبی در منطقه و دارد و تلاش های قابل تحسینی در این بخش از سوی متولیان امر صورت گرفته است. وی یادآور شد: جوانان ما باید علاوه بر کسب علوم تئوری در مباحث عملی و فنون مهارتی نیز خود را مجهز کنند.


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن