تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غزه و یامن کوچولو، « نجات یافته از زیر آوار»


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: غزه و یامن کوچولو، « نجات یافته از زیر آوار» غزه - ایرنا - کودکی فلسطینی در سه روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شفای غزه تنها با این عنوان شناخته می شد، « ناشناس ، نجات یافته از زیر آوار».


به گزارش ایرنا، این طفل کوچک « یامن ابوجبر» نام دارد، صهیونیست ها شب عید سعید فطر منزلشان در اردوگاه البریج غزه را بمباران کردند و او 18 عضو خانواده اش را از دست داد.
آثار سوختگی بربدن و چهره یامن، شناسایی او را غیرممکن کرده بود تا اینکه یکی از بستگانش بعد از سه روز جست وجو درهمه بیمارستان های غزه بالاخره توانست او را پیدا کند.
یامن ابتدا به همراه اجساد اعضای خانواده اش و ˈمحمد ابوزایدˈ یک زخمی دیگر به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شد اما بعداز بمباران این بیمارستان توسط ارتش صهیونیستی او و ابو زاید را به بیمارستان شهدا منتقل می کنند.
ابوزید گفت: در بیمارستان شهدای الاقصی بودم که هدف بمباران قرار گرفت و ما را به اینجا منتقل کردند در بیمارستان به این کودک برخوردم که با عنوان «ناشناس» بستری است، تصمیم گرفتم در کنارش بمانم و از او مراقبت کنم تا هنگامی که بستگانش آمدند و او را شناسایی کردند.
وی افزود: از ساعت هفت صبح تا عصر روز بعد از عید فطر منتظر شدم شاید کسی به جست وجوی این کودک بیاید ، تا اینکه در کنار در بیمارستان مردی را دیدم که سراغ کودکی زخمی را می گرفت او را بالای سر کودک آوردم و او یامن را شناسایی کرد.
آن مرد « محمد ابوجبر» پسرعموی پدر یامن بود.
محمد اظهارداشت :در تمام مراکز امداد و نجات و بیمارستان ها و مراکز درمانی به دنبال یامن گشتیم ولی نتوانستیم او را پیدا کنیم.
وی افزود:در جریان بمباران خانه جبر دو دختر بچه و یک پسر را از زیر آوار درآوردیم ولی به خاطر شدت آثار سوختگی آنها را نشناختیم.
محمد ابوجبر با این سئوال که یامن های کوچولو چه گناهی دارند؟، اضافه کرد: این یکی از پیامدهای قتل عام وسیعی است که صهیونیست ها در غزه مرتکب شده اند، همه قربانیان این جنایات، غیرنظامیانی هستند که در نیمه شب و در خواب خانه شان هدف بمباران دشمن صهیونیستی قرار گرفته و به کلی ویران شده است.
وی ادامه داد: پس از جست وجو در بیمارستان شهدای الاقصی به بیمارستان شفای غزه رفتم و یامن را در آنجا پیدا کردم ولی ازآنجا که مدتی بود او را ندیده بودم برای اطمینان با عمویش تماس گرفتم تا بیاید و به من در شناسایی یامن کند.
« سعاد ابوعیسی» از بستگان یامن هم تایید کرد که تمام خانواده این کودک از بین رفته اند و او دیگر خانواده ای ندارد.
یامن اکنون در این دنیا تنها یک عمو و عمه دارد ، واقعا گناه این کودک چیست که این چنین بی کس و کار و یتیم شود.
تمام بدن یامن سوخته و به شدت بیمار است، جایی در بدنش سالم نمانده ، خداوند او را شفا دهد.
وی افزود: این وضعیت کودکان غزه است که بیشتر بی سرپرست و بی خانمان شده اند.
در جریان بمباران های رژیم صهیونیستی در 28 روز گذشته 450کودک و 270 زن در نوار غزه به شهادت رسیده اند .
این شهدا از جمله یک هزار و 860 شهید این حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه هستند.
خاورم ** 387** 643** 1324**1586



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن