تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819573599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوه قضاييه اتهامات آقاي هاشمي را با مردم در ميان بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قوه قضاييه اتهامات آقاي هاشمي را با مردم در ميان بگذارند
يك كارشناس مسائل سياسي بر اين باور است، تاخيري كه در رسيدگي به پرونده ي آقاي مهدي هاشمي صورت گرفته است واقعا جاي دلخوري و به هرحال گلايه از قوه قضاييه دارد كه چرا اين مسئله تا اين زمان طول كشيده است.


جوان‌آنلاين: مسعود رضايي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به برگزاري دادگاه مهدي هاشمي گفت: به نظر مي رسد در مورد تخلفاتي كه به خصوص توسط نيروهايي با موقعيت و شرايط خاصي در كشور صورت مي گيرد حتما بايد قوه قضاييه با سرعت و حساسيت بيشتري اين تخلفات را پيگيري كند و در واقع زودتر آن را به نتيجه برساند.
 

وي تصريح كرد: بنابراين اين تاخيري كه در رسيدگي به پرونده ي آقاي مهدي هاشمي صورت گرفته است واقعا جاي دلخوري و به هرحال گلايه از قوه قضاييه دارد كه چرا اين مسئله تا اين زمان طول كشيده است.
 

رضايي عنوان كرد: اين مسئله عمده اي كه آقاي مهدي هاشمي در حال حاضر براي آن محاكمه مي شود، آن طور كه گفته مي شود موضوع نقش وي در ماجراي پرونده استات اويل است كه قبل از ما كشورهاي خارجي هم كه در اين ماجرا دخيل بودند نسبت به اين ماجرا حساسيت به خرج دادند و جاي آن بود كه قوه قضاييه ما ، با سرعت بيشتري نسبت به ديگران اين ماجرا را پيگيري مي كرد.
 

اين كارشناس مسائل سياسي ادامه داد: در حال حاضر كه اين پرونده مطرح شده است ظاهرا اينگونه به نظر مي رسد كه قوه قضاييه و قاضي پرونده قرار است كه اين پرونده را به صورت غيرعلني برگزار كنند كه بهتر اين بود پرونده علني مي شد براي آنكه ممكن است در شرايط حاضر كساني در صدد بر آيند كه اين پرونده را سياسي مطرح كنند و تبليغات خاص خود را درباره آن به راه بياندازند و افكار عمومي را از اين بابت تحت تاثير قرار دهند.
 

رضايي افزود: به هر حال حالا كه تصميم بر اين شده است كه اين پرونده غير علني باشد به نظر مي رسد مسئولان مربوطه در قوه قضاييه لازم است توضيحات كافي را راجع به موضوع اتهامي آقاي مهدي هاشمي با افكار عمومي در ميان بگذارند و زمينه ي برخي تبليغات جهت دار در اين مورد را از بين ببرند و اجازه ندهند كساني موضوع اين پرونده را از آنچه هست به مسائل ديگري سوق دهند.
 

وي بيان داشت: از طرفي اميدواري من و همه ي مردم ايران آن است كه اين پرونده در كمال دقت، انصاف و عدالت مورد بررسي قرار گيرد و راي قاضي فارغ از توجه به مسائل سياسي انشاءالله اعلام و اجرا شود.
 

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به اينكه هر آنچه كه راي قاضي مربوطه بود اميدواريم كه هيچگونه تعللي در اين زمينه صورت نگيرد، ادامه داد: اين راي مبتني بر انصاف، عدالت و قاطعيت، انشاالله بتواند آن تاخيري را كه در اين پرونده به وجود آمده است را جبران كند.
 

رضايي در پاسخ به اين سوال كه چرا برخي نمي خواهند اين به اين پرونده رسيدگي شود، نيز تصريح كرد: به هر حال كساني هستند كه نسبت به آقاي مهدي هاشمي و نسبت به شخص ايشان علائق و انگيزه هاي خاصي دارند و طبيعتا از اين جهت مايل نيستند كه اين پرونده مورد بررسي قرار گيرد و از طرف ديگر چون موضوع مورد بررسي در پرونده ي آقاي هاشمي ماجراي استات اويل است و آنگونه كه گفته مي شود در اين پرونده برخي فسادهاي اقتصادي وجود داشته، طبيعتا ممكن است كساني مايل نباشند كه اين موضوع كاملا شكافته شود براي اينكه ممكن است به هر حال يك ارتباطاتي بين افراد اين پرونده و برخي افراد ديگر هم مطرح شود.
 

وي عنوان كرد: آنچه به نظر مي رسد اين است كه اين پرونده در كمال دقت، انصاف و عدالت مورد بررسي قرار گيرد و چه آقاي مهدي هاشمي و چه ديگراني كه با اين پرونده به نحوي اطلاع دارند راي دادگاه درباره ي آنها صادر شود و به اجرا در آيد.



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن