تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819992867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثلث توسعه اقتصادی به روستاهای عنبرآباد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مثلث توسعه اقتصادی به روستاهای عنبرآباد رسید جیرفت - ایرنا - دبیر ستاد توسعه سرمایه گذاری شهرستان عنبرآباد گفت: با پیشنهاد فرماندار زمینه راه اندازی مثلث توسعه اقتصادی در روستاهای این شهرستان فراهم شده است که بزودی عملیاتی می شود.


سعادت میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایده استاندار کرمان در جذب سرمایه گذار موثر بوده و روند سرمایه گذاری را تسهیل کرده است.
وی بیان کرد: طرح مثلث توسعه با محوریت دهیاران، شوراهای اسلامی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در روستاها عملیاتی خواهد شد تا همگام با مرکز شهر شاهد توسعه همه جانبه در روستاها باشیم.
مشاور اقتصادی فرماندار عنبرآباد، گفت: با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری و همکاری مجدانه دستگاه های اجرایی در شهرستان از همه سرمایه گذاران می خواهیم از شرایط حاضر برای سرمایه گذاری و پیگیری کارهای خود بهره بگیرند.
وی ادامه داد: همدلی دستگاه های اجرایی موجب شد تا یک واحد صنایع غذایی در یک ساعت مجوز دریافت کند که این اقدام موجب استقبال و رضایت سرمایه گذاران شده است.
میرزایی تاکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان نیز با راه اندازی مثلث توسعه در روستاها و جذب سرمایه گذار متناسب با شرایط روستاها اقدام و برنامه های خود را برای پیگیری به ستاد سرمایه گذاری شهرستان ارایه کنند.
شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.ک/3
7444/8154



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن