تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801184242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان بیشترین مخاطبان شبکه های ماهواره ای هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بانوان بیشترین مخاطبان شبکه های ماهواره ای هستند اردبیل - ایرنا - مسوول معاونت فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بانوان 60 درصد بینندگان شبکه های ماهواره ای را در استان تشکیل می دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر عباس زاده روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 90 درصد از این بانوان نیز نوع پوشش خود را از ماهواره می گیرند.
وی با بیان اینکه استفاده از ماهواره در جامعه ما موجب بروز ناهنجاری های اجتماعی شده است ، گفت: افزایش طلاق ، خیانت های خانوادگی ، بلوغ زودرس و ترویج سبک زندگی بیگانه در جامعه از جمله آسیب های ماهواره است.
وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 1370 مبنی بر پرداخت جریمه نقدی استفاده کنندگان از ماهواره ، خواستار به روز رسانی مبلغ این جریمه از سوی نمایندگان مجلس شد.
عباس زاده استفاده از ماهواره را همانند تخلفات رانندگی عنوان کرد و خواستار اعمال قانون در این خصوص شد.
وی افزود: رسانه ها باید در راستای حراست از فرهنگ بومی و اسلامی تلاش کرده و در کاهش عواقب شبکه های ماهواره ای موثر باشند.
مسوول معاونت فرهنگی سپاه استان به اهداف دشمنان را راستای خدشه دار کردن هویت و فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان همچنین با ساخت بازی های رایانه ای در ترویج خشونت ، بی بند و باری و اسلام هراسی نسل جوان و نوجوان تلاش می کنند.
وی با تاکید بر هوشیاری خانواده ها در جلوگیری از استفاده بی رویه فرزندان از این ابزارهای تبلیغاتی ، خواستار همکاری رسانه ها و صدا و سیما در تولید برنامه های مناسب شد.
در این نشست اهالی رسانه استان به ارائه نظر در خصوص تولید برنامه های شاد و متنوع در صدا و سیما به بحث و تبادل نظر پرداختند.
8124/530



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن