تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره بانوان شهید شهرستان اندیمشک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یادواره بانوان شهید شهرستان اندیمشک برگزار شد دزفول - ایرنا - یادواره 124 بانوی شهید شهرستان اندیمشک روز دوشنبه در تالار خورشید این شهر برگزار شد.


به گزارش ایرنا در این یادواره که با محوریت ˈ فوزیه شیردل ˈ شهید شاخص امسال این شهرستان برگزار شد مسوول ارشد حوزه نمایندگی ولی فقیه و هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در سخنانی، برگزاری یادواره شهدا را موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد.
ˈجلیل فتحی نیاˈگفت: پاسداری از خون شهدا و آرمان های امام راحل و نیز تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، وظیفه نسل امروز است و برگزاری این یادواره ها، ارزش های اسلامی را در جامعه نهادینه می کند.
وی با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: بانوان فداکار ایران اسلامی با الگو پذیری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب(س) از خود فداکاری های بسیاری به یادگار گذاشتند.
بیان خاطره توسط ˈغلامحسین سخاوتˈ محقق و پژوهشگر دفاع مقدس و نیز پخش کلیپ از برنامه های جانبی این همایش بود.
از یک هزار شهید شهرستان اندیمشک 124 نفر بانوان هستند.
7281/648/641



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن