تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816373144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی شرکت نفتی لوک اویل روسیه از تحریم های غرب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگرانی شرکت نفتی لوک اویل روسیه از تحریم های غرب مسکو - ایرنا- ˈوحید علی اکبرافˈ رییس شرکت نفتی لوک اویل روسیه با ابراز نگرانی از تحریم های ضدروسی غرب اعلام کرد که تحریم ها بر فعالیت های این شرکت نیز تاثیر منفی می گذارد.


به گزارش تارنمای روسی ˈروس بیزنس کنسالتینگˈ، علی اکبراف روز دوشنبه مهم ترین تاثیر منفی تحریم های ضدروسی غرب را بر سرمایه گذاری های شرکت لوک اویل دانست و افزود: ˈ ما در حال حاضر راههای مختلفی را بررسی می کنیم. البته این یک واقعیت است که اگر دسترسی به بازار سرمایه دشوار شود هزینه های ما بالا رفته و سطح سرمایه گذاری پایین می آید.ˈ
رییس شرکت نفتی لوک اویل روسیه همچنین به قصد شرکت تحت مالکیت خود برای فروش بخشی از دارایی اش در اروپای شرقی با هدف متمرکز شدن روی اجرای پروژه های داخلی در روسیه اشاره کرد.
گزارش تارنمای روسی حاکی است که لوک اویل در حال حاضر در بازار انرژی اوکراین، مجارستان و رومانی حضور دارد.
بر پایه این گزارش، لوک اویل در سال 2014 در پروژه های مختلف انرژی در سراسر جهان حدود 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است.
در همین حال خبرگزاری ایتارتاس نیز در گزارشی اعلام کرد که علی اکبراف رییس لوک اویل از دادن پاسخ شفاف به سووال خبرنگاران مبنی بر احتمال کاهش سرمایه گذاری های شرکت خودداری کرد و گفت: ˈ در زمان حاضر برنامه ده ساله شرکت طبق آنچه که در ابتدای سال جاری میلادی اعلام شد، پیش برده می شود.ˈ
گزارش ایتارتاس حاکی است که لوک اویل قصد دارد دارایی های خود در اوکراین را به شرکت اتریشی ˈAMIC Energy Management GmBhˈ بفروشد. هنوز ارزش معامله افشا نشده است، اما طرفین مقدمات امضای قرارداد را شروع کرده اند.
لوک اویل در مجموع 240 پمپ بنزین و 6 انبار نفت در اوکراین دارد.
در همین حال بخش مطبوعاتی شرکت لوک اویل در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیشنهاد فروش دارایی این شرکت در اوکراین را شرکت اتریشی مطرح کرده است.
این در حالی است که رسانه های خبری روسیه در بیست و نهم ژوییه (هفت مرداد ماه) اعلام کردند سه ایستگاه پمپ بنزین متعلق به لوک اویل در استان ایوانو فرانکوفسک اوکراین توسط فعالان ˈجناح راستˈ تعطیل شده است.
نگرانی لوک اویل از تاثیر منفی تحریم های غرب در حالی در رسانه های خبری روسیه منعکس می شود که تا 31 ژوئیه امسال (نهم مردادماه) نام این شرکت و علی اکبراف رییس آن وارد فهرست مجازات های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه مسکو نشده بود.
اما تشدید تنش در مناسبات شکننده روسیه و غرب بر بحران اوکراین نشان می دهد که مدیران لوک اویل از قبل درباره احتمال تحریم های اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا مطلع بودند و به همین دلیل نیز شرکت اواسط ژوئن امسال به بهانه اوضاع نامناسب بازار جهانی سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری اوراق اروپایی خود را به تعویق انداخت.
گفته می شود ˈلوک اویلˈ تنها شرکت نفت و گاز فعال در روسیه نیست که در ارتباط با شدت یافتن تحریم های غرب ابراز نگرانی کرده است.
توتال فرانسه نیز سی ام ژوئیه (هشتم مردادماه) اعلام کرد که قصد دارد پروژه های انرژی خود در روسیه را در آخر ماه اوت با شرکای محلی بررسی کند.
علاوه بر این پس از سقوط هواپیمای بویینگ 777 خطوط هوایی مالزی در نزدیکی دونتسک، توتال خرید سهام بیشتر از نوواتک روسیه را که نام آن هفته گذشته وارد فهرست سیاه تحریمی اتحادیه اروپا شد، متوقف کرد.
این در حالی است که بریتیش پترولیوم انگلیس نیز پیش از این ،به امکان کاهش درآمد شرکت روس نفت در صورت تشدید تحریم ها اشاره کرده بود.
اروپام/518 **1561**5981



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن