تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه: تحریم های ضدروسی غرب غیرقانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه: تحریم های ضدروسی غرب غیرقانونی است مسکو-ایرنا- ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه اعلام کرد: تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه روسیه اقدامی غیراخلافی وغیرقانونی است.


به گزارش ایرنا، ژیرینفسکی روز پنجشنبه در گفتگو با کانال دوم تلویزیون دولتی روسیه گفت: هیچ دلیلی برای اعمال تحریم علیه روسیه وجود ندارد.
وی افزود: آمریکا و اتحادیه اروپا با مداخله در امور اوکراین و کمک به سرنگونی حکومت قانونی این کشور مسئولیت بروز بحران در این کشور را برعهده دارند.
ژیرینفسکی معتقد است، کشورهای اروپایی بیشتر از روسیه بر اثر تحریم های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا بر بخش های اقتصادی این کشور خسارت خواهند دید.
وی گفت: تحریم های غرب علیه روسیه باید به فرصتی برای کاهش واردات کالاهای مصرفی غربی تبدیل شود که بر اثر آن دهها میلیارد دلار از ثروت های روسیه صرف کالاهای لوکس و تجملی می شود.
رهبر حزب لیبرال دمکرات روسیه گفت : به این گونه کالاها از جمله خودروهای گران قیمت اروپایی نیازی نداریم و ابن کالاها را بهتر است به کشورهای دیگر بفروشند.
وی اضافه کرد: باید روسیه تولیدات داخلی را افزایش دهد و کیفیت کالاها باید بهبود یابد و تمام شرایط ازجمله تکنولوژی و نیروی انسانی و منابع طبیعی برای این منظور وجود دارد.
ژیرینفسکی گفت: از این فرصت مهم باید برای تقویت اقتصاد کشور استفاده کنیم و همه باید در این امر مهم مشارکت کنند.
وی افزود: اگر متحد و منسجم در فعالیت های اقتصادی و تولیدی مشارکت و از خرید کالاهای غربی خودداری کنیم می توانیم غرب را به زانو دربیاوریم.
اروپام/2242**518 ** 1917



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن