تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805824412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از مردم غزه در اجلاس عدم تعهد در نشست تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


سیاسی > سیاست خارجی توسط نمایندگان سودان، اردن، الجزایر، آفریقای جنوبی صورت گرفت
حمایت از مردم غزه در اجلاس عدم تعهد در نشست تهران
نمایندگان سودان، اردن، الجزایر، آفریقای جنوبی در اجلاس عدم تعهد بر لزوم توجه هرچه بیشتر به وضعیت مردم بیگناه در غزه تاکید و خواستار سرکوب رژیم صهیونیستی شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر خارجه افریقای جنوبی در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد گفت: براساس دستور العمل اساسنامه، موضوع و اتفاقات در خاورمیانه و خلیج فارس باید نقش اصلی را در اجلاس عدم تعهد داشته باشد و باید بحران ها در این منطقه به پایان برسد. وی افزود: ما از مردم فلسطین می خواهیم که در این زمان حیاتی متحد باشند. سه ماه پیش فتح و حماس اعلام کردند که دولت فراگیر را در دولت خودگردان فلسطین تشکیل دهند این موضوع به مقاومت فلسطین بازمی گردد و آزادی و عدالت در فلسطین منوط به همبستگی مردم است. وی اضافه کرد: سازمان ملل باید تلاش کند که حمایت های خود را از فلسطین داشته باشد. ایران همواره در این مسیر پیش قدم بوده است. همچنین در این نشست معاون وزیر امور خارجه الجزایر گفت: اعمال وحشیانه در غزه به حدی است که نیازمند اتخاذ اقدامات بین المللی در مقابل اعمال تروریستی است. وی تصریح کرد: ما از آرمان های مقدس مردم فلسطین حمایت کرده و می کنیم و امیدواریم با برگزاری این جلسه اعضای عدم تعهد همواره حمایت خود را مانند گذشته ادامه دهند. وی افزود: ما خواستار برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در طول چند روز آینده هستیم. تماس ها با نیویورک داشته ایم تا مجمع عمومی سریعاً جلسه ای داشته باشد. از اتحادیه اروپا و OTC  هم برای این حضور کمک گرفته ایم. از ابتکارات کشورهای منطقه حمایت کردیم و امیدواریم با اقداماتی که به عمل می آید مشکل فلسطین را حل کنیم. وی تصریح کرد: اکنون زمانی است که به صورت عملی اقدام کنیم و امیدواریم در خصوص ابتکار عمل در مجمع عمومی خیلی از کشورها پاسخ مثبت بدهند. معاون وزیر خارجه افریقای جنوبی ادامه داد: در اجلاس مجمع عمومی می توانیم اقدامات دیگری درباره اعلام آتش بس اتخاذ کنیم. می توانیم راه حل هایی برای صلح دائم و پایدار در فلسطین در آن جلسه پیدا کنیم. همچنین در ادامه این مراسم وزیر مشاور در امور خارجه سودان نیز نقش جنبش عدم تعهد در راستای دفاع از مظلومین را مورد تاکید قرار داد و گفت: در طول تاریخ و در شرایط کنونی این نقش مشهود بوده و همواره تاکید می کنم این جنبش باید گام های عملی و بلند در این راستا بردارد. وی به ارایه چند پیشنهاد پرداخت و تصریح کرد: توقف فوری عملیات نظامی و آتش بس و توقف تجاوزات علیه غزه و حمایت های لازم از مردم بیگناه و بی سلاح غزه باید فراهم شود. وزیر مشاور در امور خارجه سودان تصریح کرد: آمریکا نباید از حق وتو در شورای امنیت استفاه کند و باید از مردم بی سلاح فلسطین حمایت کند. باید از سازمان حقوق بشر ژنو بخواهیم مواضع مشهود خود را در قبال فلسطین اتخاذ کند چون همه قوانین را نقض کرده است. وی ادامه داد: همچنین باید به شدت و قویاً بخواهیم که همه بازداشت شدگان و اسرای فلسطین آزاد شوند. امیدواریم دوستان ما در مصر نیز ما را در خصوص ارسال کمک های انسان دوستانه یاری دهند. در ادامه این نشست مدیر کل بین المللی وزارت خارجه اردن نیز بیان کرد: اردن اهمیت بالایی برای حقوق مردم فلسطین قائل است و همواره تجاوزات ناجوانمردانه اسرائیل را محکوم می کند و شاید در این شرایط نیاز فراوانی داشته باشیم که با توانمندی فراوان کمک کنیم. وی تصریح کرد: تجاوزات اسرائیل منجر به کشته شدن آوارگان و نابودی خانه های آنها شده است. اردن حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می کند و خواستار تداوم کمک های انسان دوستانه در شرایط سخت به مردم فلسطین است.


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن