تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802529920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهمیه بانک تجارت برای پرداخت وام ازدواج اعلام شد /پرداخت وام ازدواج به 40 هزار نفر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سهمیه بانک تجارت برای پرداخت وام ازدواج اعلام شد /پرداخت وام ازدواج به 40 هزار نفر تهران – ایرنا – مدیرعامل بانک تجارت از تعیین سهمیه این بانک در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: براین اساس، به 40 هزار زوج جوان واجد شرایط از طریق بانک تجارت، وام ازدواج پرداخت می شود.


محمد ابراهیم مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص نحوه پرداخت وام های ازدواج، افزود: بانک مرکزی سهمیه بانک ها برای پرداخت وام ازدواج را تعیین و ابلاغ کرده و اکنون بانک ها در حال پرداخت این تسهیلات هستند.
وی اضافه کرد: بانک تجارت نیز پرداخت وام ازدواج به 40 هزار نفر را پذیرفته و این افراد، متقاضیانی هستند که سال گذشته در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده بودند.
وی گفت: بانک مرکزی به ترتیب اولویت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط دریافت وام را به بانک ها معرفی می کند و به همه بانک ها نیز برای پرداخت وام ازدواج سهمیه داده شده است.
مقدم ابراز امیدواری کرد با سرعت در پرداخت وام ازدواج، حجم متقاضیان در انتظار دریافت وام ازدواج کاهش یابد.

** منتظر رای دادگاه اتحادیه اروپا درباره تحریم بانک تجارت هستیم
مدیرعامل بانک تجارت درباره تحریم این بانک توسط اتحادیه اروپا و فعالیت های آتی در صورت رفع تحریم ها نیز گفت: در بانک تجارت کارگروهی تشکیل شده تا به شناسایی فرصت های پیش روی این بانک در شرایط پس از رفع تحریم ها بپردازد.
مقدم با بیان اینکه پرونده بانک های تحریم شده به دادگاه ارسال می شود، اظهار داشت: آخرین دادگاه تحریم ناعادلانه بانک تجارت توسط اتحادیه اروپا حدود 15 روز پیش برگزار شد که خوشبختانه دادگاه خوبی بود و اکنون منتظر رای قاضی اتحادیه اروپا هستیم.
وی یادآور شد: اتحادیه اروپا از بانک تجارت رفع تحریم نکرده لذا بانک با شکایت از این اقدام درصدد احقاق حق خود برآمده چرا که معتقد است این تحریم درست نبوده و نباید این کار صورت می گرفته است لذا تمام مدارک مبنی بر عادلانه نبودن این تحریم را به دادگاه ارایه کرده ایم اما اینکه به دادگاه بگویند نپذیرد، مساله دیگری است ولی ما سعی کرده ایم حق خود را بگیریم.
مدیرعامل بانک تجارت توضیح داد: با کارگزارهای خود در کشور های مختلف مذاکراتی داشته ایم و چندین جلسه نیز برگزار شده تا در صورت رفع تحریم ها، فعالیت ها مجددا آغاز شود و آنها نیز منتظر رای دادگاه هستند اما نکته قابل توجه استقبال و تمایل آنها برای برقراری ارتباط با ایران است.

** هیچ بانکی معوقات خود را پنهان نمی کند
مقدم در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای پیشتر اظهار کرده بانک ها در معرفی افراد دارای بدهی کلان به دستگاه قضا و شکایت از آنها همکار خوبی ندارند، افزود: فکر نمی کنم هیچ بانکی معوقه خود را پنهان کند یا اعلام نکند زیرا تراز بانک ها در نشریات چاپ می شود و باید شفاف باشد.
مدیرعامل بانک تجارت، گفت: همه بدهکاران کلان در لیست معوقات بانکی هستند و زمانی که تراز یک بانک در روزنامه ها چاپ می شود، مبلغ معوقه مشخص می شود.
وی توضیح داد: وقتی تحریم صورت می گیرد الزاما باید با یکسری از صنایع همکاری کنیم تا بتوانند تولید کنند و به راه خود ادامه دهند و اگر ما هر بدهی را معوق بدانیم و اقدام کنیم، کار درست می شود.
مقدم تاکید کرد: مملکت ما نیاز به تولید دارد و باید کمک کنیم زیرا در زمان حاضر که تحریم ها صورت گرفته، کمک کردن به این گروه، برای کشور بسیار موثر خواهد بود.
مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: اگر بانک ها به تولیدکنندگان کمک نکنند، مشکل برای تولید بیشتر می شود زیرا وقتی دلار سه برابر می شود تولید کننده برای قیمت یک قلم کالایی که قبلا 100 تومان پرداخت می کرد اکنون باید 300 تومان پرداخت کند و همین مساله نیاز مالی تولیدکنندگان را افزایش داده و مشکلات آنها را تشدید کرده است.
وی افزود: البته برخی نیز معوقات بانکی کلان دارند که دستگاه قضایی اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده و به بانک ها کمک می کند.
مقدم افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی بین قوه قضاییه با بانک مرکزی و بانک ها برقرار شده و در خصوص افرادی که معوقه دارند و نمی خواهند پرداخت کنند، طبق قانون اقدامات مناسب صورت گرفته است.
مدیرعامل بانک تجارت گفت: بانک تجارت نسبت به تمام تسهیلاتی که معوق شده شکایت و روی املاک شان اقدام کرده اما مگر می شود ما طلبکار باشیم و اقدام نکنیم.
وی تصریح کرد: اگر یک مقدار به بدهکاران فرصت داده شود دلیل بر عدم اقدام نیست و حتما اقدام می کنیم زیرا باید پولمان وصول شود.
اقتصام(4)9140**1558



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن