تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توکلیان: شورای فنی در مورد وزن 125 کیلوگرم تصمیم می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توکلیان: شورای فنی در مورد وزن 125 کیلوگرم تصمیم می گیرد تهران - ایرنا - مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان گفت: شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد نماینده ایران در وزن 125 کیلوگرم در رقابت های پیش رو تصمیم گیری خواهد کرد.


امیر توکلیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کمیل قاسمی و پرویز هادی هر دو از کشتی گیران عنوان دار و صاحب سبک هستند. بنابر این یکی از آنان در رقابت های جهانی و دیگری در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی شرکت خواهد کرد.
وی یادآور شد: ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در پیکارهای قهرمانی سال 2014 تاشکند ازبکستان 15 روز مانده به آغاز رقابت ها یعنی اول شهریور ماه اعلام می شود.
دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی سال 2001 صوفیه بلغارستان در خصوص تورنمنت بین المللی جام زیلکوفسکی که در شهر دبرووا لهستان برگزار شد، گفت: کشتی های خوبی در این رقابتها انجام شد و تیم روسیه هم با تعدادی از بهترین کشتی گیران خود در این مسابقات حاضر شده بود.
توکلیان بیان داشت: پنج کشتی گیر منتخب تیم کشتی آزاد ایران هم در حالی که در فشار بدنسازی و تمرینی بودند در این مسابقات حضور یافتند.
وی ادامه داد: هدف اصلی کادر فنی کسب تجربه ملی پوشان و رفع نواقص فنی بود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ادامه داد: در این رقابت ها قرار بود با توجه به عملکرد میثم نصیری و سید احمد محمدی آزادکاران وزن 65 کیلوگرم، تکلیف این وزن مشخص شود که هر دو به مدال برنز رسیدند.
وی یادآور شد: به همین دلیل سه مسابقه بین میثم نصیری و سید احمد محمدی در حاشیه تورنمنت زیلکوفسکی و با حضور داوران لهستانی برگزار شد و محمدی در دو مسابقه به پیروزی رسید.
توکلیان ادامه داد: دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی از روز شنبه (18 مرداد) ماه آغاز می شود.
پرویز هادی و کمیل قاسمی نفر اول و دوم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم که خرداد ماه در قزوین برگزار شد، براساس تصمیم شورای فنی قرار بود برای تعیین تکلیف این وزن در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان (11 و 12 مرداد) شرکت کنند.
دو آزادکار سنگین وزن ایران طی نامه ای از کادر فنی درخواست داشتند با توجه به فشار تمرینات در لهستان شرکت نکنند که این موضوع مورد موافقت شورای فنی قرار گرفت.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان روزهای 11 و 12 مردادماه در شهر دبروا برگزار شد و تیم ایران توسط رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم صاحب مدال نقره و میثم نصیری و سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم و محمدجواد ابراهیمی و محمدحسین محمدیان در وزن 86 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.
پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2014 جهان 17 تا 23 شهریور در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 هم از 28 شهریور تا 12 مهر در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.
ورزشی (4)**1067**1379



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن