تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظمی: تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال در جوانگرایی در کاپ آسیا شجاعانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob کاظمی: تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال در جوانگرایی در کاپ آسیا شجاعانه بود آبادان - ایرنا - ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بعد از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی در کاپ آسیا گفت: تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال در جوانگرایی در کاپ آسیا شجاعانه بود.


ˈ ارسلان کاظمی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران با وجود اینکه چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت از عنوان قهرمانی سال گذشته رقابت های کاپ آسیا به خوبی دفاع کرد.
وی عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی در رقابت های کاپ آسیا را ستود و اظهار کرد: بازیکنان جوانی که به این رقابت ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند عملکرد خوبی داشتند و آینده درخشانی برای آنها پیش بینی می شود.
این بازیکن افزود: استفاده از بازیکنان جوانی که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند تصمیم شجاعانه ای بود که از سوی کادر فنی اتخاذ شد.
ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: تیم ها تدارک خوبی برای حضور پرقدرت در این مسابقات دیده بودند و از نظر فنی فاصله کمی با یکدیگر داشتند.
کاظمی تصریح کرد: تیم ایران با وجود جوانگرایی نسبت به دیگر تیم ها از هر لحاظ شرایط بهتری داشت و شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود.
وی افزود: این قهرمانی در آستانه مسابقات جام جهانی از نظر روحی به تیم ما کمک خواهد کرد و بازیکنان با شرایط بهتری در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.
ملی پوش تیم پتروشیمی بندر امام حضور بازیکنان با تجربه ایران در رقابت های جام جهانی را ضروری دانست و گفت: جام جهانی قطعا میدان بزرگی است که نیاز به بازیکنان با تجربه دارد و کادر فنی در این رقابت ها به طور حتم از بازیکنان با تجربه استفاده خواهد کرد.
کاظمی اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز رقابت های جام جهانی نداریم و بهتر است در مدت زمان باقی مانده تیم را به شرایط خوبی برسانیم.
تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد با شکست تیم چین تایپه در دیدار نهایی رقابت های کاپ آسیا عنوان قهرمانی را بدست آورد.ک/3
7104/7279/551

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن