تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815727644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرتي برآمده از ايمان در برابر صهیونیست‌ها پايداري مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حجت الاسلام ابوترابي‌فرد:
قدرتي برآمده از ايمان در برابر صهیونیست‌ها پايداري مي‌كند
مشهد - خبرگزاري مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه مردم غزه عرصه را خالي نمی‌كنند، گفت: امروز وضعيت تغییر یافته و در چنين شرايطي مردم مظلوم غزه بايد با ايستادگي و مقاومت مطابق آیات ارزشمند قرآن اهل صبر بوده و عرصه را خالی نکنند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، ظهر دوشنبه در نشست مشترک مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در  محل استانداری، اظهار كرد: امروز صهیونیست‌ها در دفاع از مدیریت خود با حمایت غرب ايستادگي كرده اند اما در برابر آنان قدرتی برآمده از ایمان پايداري مي كند. وي با اعلام اينكه ایران از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، کلید اتاق فکر تقابل با دشمن بوده است، افزود: صهیونیست نیمه دوم دهه 40 براي کشورگشایی در انديشه سرزمینی بود که از نیل تا فرات وسعت داشت و در اين مسير تصور مي كرد اگر طی 6 روز چند کشور بزرگ همسایه را مورد حمله قرار دهد مي‌تواند به اهداف خود دست يابد اما آنان هرگز نتوانستند و نمي توانند در برابر قدرتي برآمده از ايمان بايستند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصريح كرد: مردم غزه و ساير ملل اسلامی باید بدانند اگر دشمن برای رسیدن به اهداف خود ایستادگی مي‌كند آنان نیز باید با صبر و مقاومت در برابر آنان پايداري كنند. وي خطاب به مردم غزه اظهار كرد: صبر در مقام بندگی، تحمل مصائب و سختی‌های عالم دنیا از والاترين خصایص مؤمن بوده و نشان درجه ایمان آدمي بر اساس صبر مشخص مي شود بنابراين باید آراسته به مقام صبر در زندگی فردی و جمعی باشیم و صبر جمعی را فراموش نكنيم چرا كه دشمن در مقابل ما ایستاده است. حجت الاسلام ابوترابي فرد با تاكيد بر اينكه کشورهای امروز دنیا خود را برای ایستادگی در برابر غول اقتصاد يعني چنين تجهیز می‌کنند، افزود: جمهوري اسلامي بايد اقتصاد خود را به اقتصادی دانش‌بنیان تبدیل کرده و در برابر این غول اقتصادی بايستند زيرا اقتصادی مقاوم است که در برابر اقتصادهای بزرگ زنده بماند. وي بيان كرد: امروز در خراسان یک بنگاه اقتصادی که در حوزه پژوهش واقعی باشد وجود ندارد و اگر این روند ادامه داشته باشد غول چین همچنان زنده است لذا در عرصه تجارت نیز باید به مسئله مقاومت توجه کرد. به گفته وي عرصه اقتصاد میدان نبرد است و اقتصادی پیروزی است که در برابر اقتصادهای قدرتمند مقاومت كند. حجت الاسلام ابوترابي فرد در بخش ديگري از سخنانش خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: براي استحکام‌بخشی صبر و ایمان و برای رسیدن به اهداف اسلام روابط عمومی‌ها در درون سازمان‌ها نقش بسزایی دارند و آنان بايد برای دفاع از مرزهای فکری، عقیدتی و جغرافیایی به پایداری جمعی برسند. به گفته وي ضروري است تا با برنامه‌ریزی صحیح در میدان نبرد اقتصادی ایستادگی كنيم و در جریان‌های سیاسی همه با هم به مقاومت بپردازیم.


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن