تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده قزوین در مجلس: نعمت امنیت در کشور را باید قدر بدانیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده قزوین در مجلس: نعمت امنیت در کشور را باید قدر بدانیم قزوین-ایرنا- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نعمت بزرگ امنیت و آرامش در کشور را قدر بدانیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ˈمرتضی حسینیˈ روز دوشنبه در بازدید از بخش طارم سفلی شهرستان قزوین و دیدار با جمعی از مردم روستاهای این بخش افزود: امنیت حاکم در کشور ما به برکت خون پاک شهدا و تلاش های مجاهدت گونه و خستگی ناپذیر نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) پدید آمده است بنابراین ضروری است قدر این نعمت بزرگ را به خوبی بدانیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ خواند که انسانها تنها انها را در هنگام گرفتار شدن قدر می دانند و گفت: فقدان این دو نعمت زندگی انسان را به طور جدی مختل می کند.
وی با اشاره به وجود چالش های امنیتی مختلف در خاورمیانه و نبود امنیت در کشورهایی چون عراق و افغانستان در همسایگی ایران، گفت: مردم این کشورها به خوبی قدر امنیت را می دانند چرا که فقدان آن موجب شده است تا از استفاده خیلی از مواهب و امکانات خدادادی محروم شوند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه مسوولان به خدمت گزاری به مردم تاکید کرد و گفت: نباید اختلاف سلیقه ها در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد وقفه کند.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، توسعه مناطق روستایی را یکی از اولویت ها و ضروریات کار مسوولان عنوان کرد و گفت: با پیگیری نمایندگان مجلس علاوه بر اعتبارات استانی، برای دریافت منابع مالی از سایر بخش ها و اختصاص آن به روستاها و مناطق کم تر توسعه یافته تلاش های زیادی شده است.
وی در ادامه با اشاره به بحران کم آبی و خشکسالی در کشور و استان قزوین، اظهار کرد: همکاری مردم از طریق صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف بویژه در بخش کشاورزی برای حل این بحران ضروری است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:دولت نیز سیاست های تشویقی ویژه ای از جمله اهدای تسهیلات کم بهره برای آن دسته از کشاورزانی که خواهان اصلاح الگوی مصرف باشند، اتخاذ کرده است.
حسینی اظهار کرد: در شرایط کم آبی کشاورزان باید کشت محصولاتی مانند گندم و جو که از نیازهای اساسی مردم است را مورد توجه قرار دهند.
وی در ادامه با اشاره به خسارات آفت مگس به باغات زیتون بخش طارم سفلی، گفت: برای مبارزه با این آفت و رفع مشکلات زیتون کاران 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
حسینی در پایان خواستار مشارکت و همراهی مردمی برای مبارزه با آفت مگس زیتون شد و افزود: رفع این مشکل به تعامل و همکاری مردم با دستگاه های زیربط میسر می شود.
بخش طارم سفلی به مرکزیت سیردان از توابع شهرستان قزوین در شمال غرب این استان قرار دارد.
7392/ 614



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن