تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819281362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در عجب شیر ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در عجب شیر ضروری است مراغه - ایرنا - فرماندار عجب شیر گفت: تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان ضروری بوده و مسوولان ذیربط باید در این زمینه تلاش کنند.


به گزارش ایرنا، ابراهیم طاهری روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان افزود: فراهم سازی زمینه فعالیت دانش آموختگان دانشگاهی و جوانان بیکار این شهرستان از مزیت های تاسیس این شرکت است.
وی با بیان اینکه باایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران گام مهمی برای اشتغالزایی و تولید در این شهرستان برداشته می شود، اظهار کرد: با تاسیس این شرکت می توان از راهکارهای قانونی برای افزایش مشارکت واحدهای صنعتی بهره برد.
وی ایجاد این شرکت را از برنامه های اساسی امسال اعلام کرد و گفت: این تعاونی با استفاده از خرده سرمایه های مردمی و مشارکت اقتصادی آحاد جامعه، می تواند در فعالیت های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و عمران به مردم خدمات ارایه کند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عجب شیر نیز در این جلسه گفت: تعاونی های توسعه و عمران در راستای ایجاد بسترهای اشتغالزایی ایجاد می شود.
ناصر فلاحی افزود: اشتغالزایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه، هدایت منابع مردمی به طرح های اشتغالزا، بسترسازی و ورود مردم در فعالیت های اقتصادی و کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی از جمله اهداف تاسیس شرکت های توسعه و عمران شهرستانی است.
وی با بیان اینکه حد نصاب ثبت نام کنندگان در این شرکت باید 300 نفر باشد، اظهار کرد: با به حد نصاب رسیدن اعضای شرکت، مجمع عمومی تعاونی برگزار و هیات مدیره و بازرس انتخاب می شوند تا شرکت شروع به فعالیت کند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عجب شیر با بیان اینکه تمام افراد متولد، ساکن و شاغل این شهرستان می توانند برای عضویت در این شرکت ثبت نام کنند، ادامه داد: تمام اقشار جامعه به شرط اینکه بالای 18 سال داشته باشند، می توانند در این شرکت عضو شوند.
7485/590/587



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن