تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 44 میلیارد تومان در بودجه به صنعت و معدن استان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لرستان/
اختصاص 44 میلیارد تومان در بودجه به صنعت و معدن استان لرستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از اختصاص 44 میلیارد تومان اعتبار از ردیف‎های متفرقه و شناور در بودجه به بخش صنعت و معدن استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ قدرت‎الله ولدی در جلسه کمیته اعتبارات استان گفت: در ردیف‎های شناور 10 سرفصل و در ردیف‎های متفرقه یک سرفصل وجود دارد که می‎توان از این ردیف‎ها نسبت به دریافت سهم استان اقدام کرد.
وی با بیان اینکه در سرفصل صنعت و معدن 6 برنامه را مطالعه و پیگیری و مکاتبات آن انجام شده است، اظهار کرد: این برنامه‎ها شامل برنامه‎های زیرساختی و معدنی، ایجاد و توسعه صنایع، زمین‎شناسی، زیرساخت‎های صنعتی و معدنی، ارتقاء تولیدات صنعتی و متفرقه بوده که مجموع اعتبارات این سرفصل‎ها بالغ بر 650 میلیارد تومان است.
ولدی ادامه داد: در سرفصل‎های صنعت و معدن 219 میلیارد تومان اعتبارات در کشور در نظر گرفته شده است که مطابق با بررسی‎های انجام شده پیشنهاد شده که 44 میلیارد تومان یعنی 22 درصد کل اعتبارات این سرفصل‎ها به استان اختصاص داده شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: همچنین 17 میلیارد تومان برای حوزه معدن و زمین‎شناسی معادل 28 درصد و 26 میلیارد تومان در بخش صنعت استان معادل 17 درصد کل اعتبارات سرفصل‎های مربوط به صنعت به استان پیشنهاد شده است.
انتهای پیام/ش/ن






تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن