تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین شهربازی کوهستانی خاورمیانه به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > گردشگری و میراث فرهنگی
نخستین شهربازی کوهستانی خاورمیانه به بهره برداری می رسد
نخستین شهربازی کوهستانی خاورمیانه و اولين و بزرگترين پروژه تفريحی، هيجانی، سرگرمي و ماجراجويي استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.



به گزارش خبرگزاری مهر، وحید جوادزاده مجري پروژه دهكده سيب گفت: در حال حاضر سالانه صدها هزار گردشگر خارجی از کشور های همسایه به ایران سفر می کنند و برخی از این کشورها امکانات مناسبی برای تفریح و سرگرمی ندارند که براحتی می توان آنان را جذب پروژه هاي توريستي اين چنيني کرد. وي با اشاره به سفرهاي زيارتي و سياحتي از کشورهای اسلامی به ایران تصريح كرد: بسياري از مسافران خارجي و توريست هاي كشورهاي اسلامي به دلیل قرابت فرهنگي و ديني خود ترجیح می دهند برای سفرهای تفریحی به ايران سفر کنند که پروژه سیب لند با قرار گرفتن در کوهستان های البرز و نمای زیبای دماوند سرفراز، محل مناسبی برای اقامتی کوتاه و تفریحی سالم و مهیج براي اين دسته از گردشگران خواهد بود. جوادزاده با بیان اینکه صنعت گردشگری کوتاهترین و کم هزینه ترین مسیر برای ایجاد رونق و اشتغال است، اضافه کرد: از ویژگی های پروژه سيب لند اين است كه در فاز اول این پروژه برای 1200 تا 1500 نفر به طور مستقيم فرصت شغلي ايجاد خواهد شد. وی افزود: پارك آبي سيب لند از بزرگترين پارك هاي آبي سرپوشيده جهان است كه در 2 سالن مجزا و با معماري اسلامي و ايراني با كمك مشاوران آلماني طراحي شده كه خود پروژه اي فاخر خواهد بود. قرار است فازهاي مختلف پروژه را تله كابين به هم وصل كند كه براي اولين بار در كشور واگن هاي 8 نفره در اين تله كابين مورد استفاده قرار می گيرد و طول اين ميسر كه 3 سايت را بهم مرتبط مي كند به حدود 10 كيلومتر مي رسد كه بلندترين و طولاني ترين مسير تله کابین در كشور است. مجری این پروژه گردشگری با بیان اینکه دهکده سیب از بزرگترین های این صنعت در دنیا همچون فرانسه، سنگاپور، مالزی و ترکیه الگوبرداری شده است، گفت: در اين مجموعه سالانه به بيش از 2.5 ميليون بازديد كننده در  شش ماه اول سال و در فصل تابستان سرويس داده مي شود. ضمن اينكه ايجاد و تامين زيرساخت مناسب برای سرويس دهي به بيش از پنج ميليون بازديدكننده در سال برنامه ريزي شده است.


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن