تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کردستان دومین نامه را برای نجات بل نوشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کردستان دومین نامه را برای نجات بل نوشت سنندج – ایرنا – سرپرست گروه کاری نجات چشمه بل گفت: استاندار کردستان دومین نامه را برای نجات چشمه بل خطاب به مسوولین کشوری نوشت.


دکتر مختار هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عبدالمحمد زاهدی در این نامه چشمه بل را یکی از مظاهر بسیار بزرگ فرهنگ اورامی و به مثابه یکی از اصیل ترین نمادهای فرهنگ ایرانی خوانده است.
به گفته وی، استاندار کردستان در این نامه آبگیری سد داریان را موجب زیرآب رفتن چشمه بل و محروم شدن مردم از داشتن این مظهر بزرگ خداوندی دانسته است.
هاشمی ادامه داد: زاهدی در این نامه به ابعاد دیگر آسیب ها پس از آبگیری از جمله آب گرفتگی حجم زیادی از باغات منطقه و تهدید گونه های جانوری و در معرض انقراض نیز اشاره کرده است.
وی گفت: استاندار کردستان در این نامه، خواستار بررسی همه جانبه مطالعات اجتماعی و زیست محیطی شده و پیشنهاد کرده است تا اثرات سد داریان بر عملکرد دیگر چشمه های منطقه از جمله بلبر نیز بررسی شود.
به گفته وی، زاهدی همچنین خواسته است، ارزش اقتصادی بالقوه چشمه بل مورد مطالعه قرار گیرد و شاخص های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با نظرسنجی از اهالی و اندیشمندان منطقه وزن دهی شوند.
هاشمی گفت: این نامه خطاب به وزیر نیرو، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشته شده است.ک/3
570/533



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن