تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزشی – تشکیلاتی مسوولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در مشهد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوره آموزشی – تشکیلاتی مسوولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در مشهد آغاز شد مشهد – ایرنا – دوره آموزشی – تشکیلاتی ˈخط امام ˈ ویژه مسوولان خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشکده ها و دانشگاه های سراسر کشور در مشهد آغاز شد.


به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور یکشنبه شب در مراسم آغاز این دوره آموزشی که در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد، به تشریح اهداف برگزاری این دوره پرداخت.
ˈمحمد ودود حیدریˈ گفت: این دوره آموزشی با دو هدف کادرسازی در راستای تربیت نیروی انسانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شبکه سازی برای نقش آفرینی بسیج در جهت تحقق اهداف نظام برگزار می شود.
وی بیان کرد: در این دوره آموزشی که به مدت 10 روز به طول می انجامد، فعالیتهای مرتبط با حوزه های معرفتی- فکری، گفتمانی، حماسی- رزمی، طبی - ورزشی، اخلاقی- معنوی و اجتماعی – تشکیلاتی توسط مسوولان بسیج دانشجویی انجام می گیرد.
وی با تشریح علت انتخاب عنوان ˈخط امامˈ برای این دوره آموزشی گفت: بسیج دانشجویی ربع قرن است که با دستور رهبر کبیر انقلاب ایجاد شده و تنها تشکل بسیجی است که با دستور مستقیم آیت الله خمینی (ره) شکل گرفته است.
وی افزود: امام راحل بزرگمردی است که دنیای مادی امروز را در بخشهای مختلف به چالش کشید و مردم جمهوری اسلامی هر چه دارند از وجود پربرکت اوست.
حیدری اظهار کرد: اگر امام راحل نبود سرنوشت نسل حاضر مشخص نمی شد و چه بسا جوان فعال بسیجی پیرو خط امام، امروز راهی جز پیروی از جوانان مغرب و مشرق زمین نداشتند.
رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: اندیشمندان اروپایی بر این باروند که جوانان غربی هر آنچه آنان می گویند فکر و عمل می کنند، حتی لباس می پوشند یا حرف می زنند لذا اگر اقدام بزرگ امام راحل برای پیدایش انقلاب نبود، جوانان کشورمان نیز رویه غربیان را در پیش می گرفتند.
حیدری خاطر نشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی 25 سال قبل با فرمان رهبر کبیر انقلاب و چهار ماه بعد از پایان جنگ تحمیلی تاسیس شد که تاسیس آن بعد از پایان جنگ تحمیلی با اهداف خاص انجام گرفت.
حیدری افزود: جوانان بسیجی امروز افسران جهبه جنگ نرم با دشمن هستند لذا باید انتظارات امام راحل و رهبر انقلاب و مطالبات مردم را برآورده کنند.
وی بیان کرد: اکنون در سالهای میانی دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم که دهه مطالبه جوانان در راستای تحقق و داشتن پیشرفت و عدالت در کنار یکدیگر است لذا باید بسیجیان دانشجو در این زمینه بیشتر بیاندیشند و مبانی انقلاب را بهتر بشناسند.
7489/659 ** 1917



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن