تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار گروه ویژه آب در نظرآباد فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کار گروه ویژه آب در نظرآباد فعال شد نظرآباد - ایرنا - فرماندار نظرآباد از تشکیل کار گروه ویژه آب با هدف تامین آب شرب مردم به خصوص در مناطق روستایی و مسددو کردن چاههای غیز مجاز آب در این شهرستان خبر داد.


ˈ شهریار آقایی ˈ روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: اعضای این کارگروه مسوولیت نظارت بر مدیریت آب شرب منطقه، برخورد قاطع و قضایی با حفاران چاههای غیر مجاز آب و توقیف دستگاه و تجهیزات حفاری برای زدن چاه غیر مجاز و قطع انشعاب های پر مصرف آب را بر عهده دارند.
وی اظهار داشت : با توجه به کاهش میزان بارش باران و برف و به صدا در آمدن زنگ بحران آب در بسیاری از نقاط کشور، اعضای این کار گروه موظف به ترویج فرهنگ استفاده بهینه از آب از طریق گسترش فعالیت های فرهنگی و آموزشی در شهرستان شدند.
آقایی کاهش مشکلات مردم در بخش سیستم آبرسانی ، تامین آب شرب مردم در مواقع افت فشار و قطعی آب ، شناسایی چاههای غیر مجاز آب و بستن آنها و جلوگیری از حفر چاههای بدون مجوز را از دیگر وظایف اعضای کار گروه ویژه آب در این شهرستان ذکر کرد.
نماینده دولت تدبیر و امید در این شهرستان ادامه داد: در نظرآباد یک هزار حلقه چاه غیر مجاز وجود دارد که پر کردن این چاهها با حمایت قضایی می تواند نقش موثری در پیشگیری از برداشت بی رویه آب از سفره های زیرزمینی و همچنین تامین بخشی از آب مورد نیاز مراکز کشاورزی و صنعتی در شهرستان داشته باشد.
آقایی گفت : تامین آب شرب مردم در اولویت کاری این فرمانداری قرار گرفته است و با مدیریت صحیح آب می توانیم دوره بحران آب را به ویژه در فصل گرما سپری کنیم.
شهرستان نظرآباد با جمعیت 150هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری استان البرز قرار دارد.
2819 / 1200



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن