تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب‌الله لبنان: ارتش اسرائیل توخالی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حزب‌الله لبنان: ارتش اسرائیل توخالی است
کد خبر: ۴۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ - 03 August 2014


رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: آنچه که هم اکنون در سوریه اتفاق می‌افتد انقلاب نیست و هیچ ربطی به انقلاب‌ها و خواسته مردم ندارد بلکه این اقدامات و کشتارها حاصل دخالت طرف‌های خارجی است.

به گزارش  (ایسنا)، به نقل از سایت العهد لبنان، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار کرد: ما می‌دانیم که مردم سوریه به دنبال خواسته‌های مشروع خود هستند و به هر طریقی که شده به آن دست می‌یابند اما ویرانی و کشتار که هم اکنون در سوریه اتفاق می‌افتد حاصل اراده طرف‌های خارجی و دستگاه‌های اطلاعات کشورهای عربی و با هدف نابودی کامل سوریه و تقسیم‌بندی‌های طائفه‌ای و مذهبی در سوریه است و این مساله اتفاقی نیست بلکه هدف از این اقدامات نابودی سوریه، انتقام از مقاومت، به شکست کشاندن تمام دستاوردهای آن است.

صفی الدین خاطرنشان کرد: خطر حضور تکفیری‌ها نه تنها خطری واقعی برای سوریه و عراق است بلکه خطری جدی برای کل منطقه به شمار می‌رود چرا که تکفیری‌ها با هدف نابودی منطقه از حمایت‌های برخی کشورهای منطقه برخوردارند.

وی تصریح کرد: وجود تکفیری‌ها نه تنها خطری برای کشور ماست بلکه خطری برای تمام اقلیت‌ها، طائفه‌ها و مذهب‌هاست و در واقع خطری جدی برای دین و جهان اسلام و به ویژه فلسطین و غزه‌ای است که چشم تمامی جهان عرب و اسلام متوجه آن است.

وی تاکید کرد: طبیعی است که ما مقابل این خطرات ایستادگی کنیم چرا که ما همه شرایط را به خوبی می‌دانیم و نباید مانند بعضی از گروه‌های لبنانی باشیم که به انتقادات و اعتراض‌ها واکنش نشان نمی‌دهند. ما باید از مناطق خود، دستاوردها، مقاومت، اصالت و مقدسات خود دفاع کنیم.

صفی الدین در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای مقاومت و دنبال کردن راه مقاومت و استفاده از سلاح است چرا که جز مقاومت چاره‌ای دیگر وجود ندارد و اگر مردم غزه مقاومت و پایداری خود را از دست بدهند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و زندگی سخت و حقیرانه‌ای در انتظار آن‌ها خواهد بود.

این عضو حزب الله با اشاره به جنگ سال 2006 افزود: در این جنگ که در سال 2006 بر ما تحمیل شد ما به جز سوریه و مقاومت لبنان هیچ پشتیبانی نداشتیم و با تکیه بر فرهنگ و تلاش و تاریخ خود توانستیم پیروز شویم و شکست را بر دشمن تحمیل کنیم.

وی افزود: ارتش اسرائیل امروز در غزه تبدیل به ارتشی بزرگ شده اما ارتشی که تنها از شکل و ظاهری قوی برخوردار است و از نظر عقل و اراده هیچ قدرت و برتری ندارد و توخالی است چرا که جوانان غزه در طول تاریخ همواره شکست‌های پی در پی را به اسرائیل وارد کرده‌اند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان افزود: ما شاهد ننگ و خواری کسانی هستیم که مردم و کودکان بی‌گناه غزه را می‌کشند و برای راضی کردن سروران خود از اسرائیل حمایت می‌کنند و علیه مقاومت دست به توطئه می‌زنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن