تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان آبدانانی دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنرمندان آبدانانی دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دادند ایلام- ایرنا- مسوول مرکز فنی حرفه ای آبدانان گفت: نمایشگاه دستاوردهای هنرمندان این شهرستان همزمان با هفته آموزش های فنی و حرفه ای بر پا شده است.


«علی کرمی» روز یکشنبه در حاشیه بر پایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 250 اثر از کارآموزان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبدانان در زمینه های صنایع دستی، خیاطی، گلدوزی ، سفال ، نقاشی ، نقاشی بر روی چرم و سفال، معرق کاری، خوشنویسی ، چرم دوزی، کیف و کفش و نوشت افزار در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.
وی افزود: 80 کارآموز آبدانانی در سه مرکز آموزشی و زیر نظر 30 مربی مجرب مشغول تولید و خلق آثار هنری و صنایع دستی هستند.
مسوول فنی و حرفه ای آبدانان ادامه داد: آثار تولیدی کارآموزان این شهرستان علاوه بر ایلام به استان های همجوار و بخصوص تهران ارسال می شود.
کرمی تاکید کرد: 50 نفر از جوانان هنرمند و جویای کار شهرستان آبدانان هم اکنون در زمینه تولید صنایع دستی و لوازم خانگی مشغول به فعالیت هستند.
وی یادآور شد: سالانه 450 نفر از گروه های مختلف مردم این شهرستان با شرکت در کارگاه های آموزشی ضمن فراگیری متون و مواد مورد نیاز درسی، موفق به اخذ گواهینامه مهارت آموزی شده و جذب بازار کار می شوند.
مسوول مرکز فنی و حرفه ای آبدانان اضافه کرد: ارتقاء دانش حرفه ای در جامعه، ترویج مهارت های تخصصی و تولیدی، توسعه آموزش های عمومی و کارآفرینی ، تامین نیروهای ماهر برای بخش های تولیدی و کارگاهی و بهبود و افزایش اطمینان سیستم های مهارتی در کارگاه ها از مهم ترین اولویت های سالجاری مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان است.
نمایشگاه دستآوردهای مرکز فنی و حرفه ای آبدانان به مدت 10 روز در محل سرسرای اداره کتابخانه های عمومی در دو نوبت کاری صبح و عصر آماده بازدید و عرضه تولیدات صنایع و فرآوردهای خانگی به 30 درصد تخفیف به مراجعه کنندگان است. ک/3
7174/540



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن