تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شهروندان به قشر زحمتکش پاکبان باید ویژه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو شورای شهر قم: نگاه شهروندان به قشر زحمتکش پاکبان باید ویژه باشد قم - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به زحمات شبانه روزی پاکبانان برای نظافت شهر، گفت: نگاه شهروندان به قشر زحمتکش پاکبان باید ویژه باشد.


به گزارش ایرنا، ˈمصطفی ملاییˈ روز یکشنبه در نطق پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: پاکبانان در کار پاکسازی محیط شهری از آلاینده های گوناگون تلاش های بسیاری را انجام می دهند، لذا باید مردم برای این قشر حرمت و ارزش خاصی را قایل شوند.
رییس کمیته برنامه ریزی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مشارکت در بحث نظافت محیط شهر باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: تمام افراد جامعه باید با توجه به ارزش و اهمیت پاکیزگی شهر، پاکبانان را در این زمینه یاری کنند.
ملایی با بیان اینکه پاکبانان برای پاکیزه کردن خیابان ها و کوچه های مختلف فداکاری کرده و از جان خود مایه می گذارند، گفت: طبق آمار اعلام شده از سال 91 تا کنون 6 نفر از پاکبانان شهرداری کلانشهر قم در محل کار خود دچار حادثه شده که یک نفر از آنها فوت شده است.
وی همچنین با توصیف کردن پاکبانان به عنوان یکی از بهترین امانتداران جامعه خاطرنشان کرد: طبق آمار در همین مدت 4 پاکبان امانتدار در شهرداری قم به هنگام یافتن یک شی گرانقیمت در میان زباله ها، آن را به صاحب خود باز گردانده اند.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان تصریح کرد: در حال حاضر 10 قاری قرآن در میان کارکنان شهرداری وجود دارند که یک نفر از آنها حافظ کل قرآن، یک نفر حافظ یک جز و 6 نفر دیگر نیز از یک تا 8 جز را حفظ هستند. ک/2
7403 / 553



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن