تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820552093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب اسرار خانواده پایدار به چاپ پنجم رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کتاب اسرار خانواده پایدار به چاپ پنجم رسید کرمان - ایرنا - کتاب ˈاسرار خانواده پایدارˈ به قلم حجت الاسلام ˈعلی توکلیˈ به چاپ پنجم رسید.


به گزارش ایرنا در فصل نخست این کتاب می خوانیم: زندگی یک پازل است، وقتی بتوانیم قطعات آن را درست، زیبا، به موقع، با درایت و قشنگ کنار هم بچینیم، آن وقت است که زندگی نمای بسیار زیبایی پیدا می کند و این نوع اقدام یک ˈهنرˈ است که نبود آن و یا نیاموختن آن، مشکل ساز می شود و این هنر به زندگی امید، سازگاری و صفا و کنار آمدن با ناملایمات را می دهد و زندگی را شیرین، بادوام و ماندگار می کند.
در ادامه مطلب آمده است: این وظیفه مردان و زنان است که دقت کنند قطعات این پازل را چگونه کنار هم قرار دهند تا زندگی ها شیرین شود.
برخی قطعات این پازل، توجه کردن به یکدیگر، محبت و احترام، اغماض و گذشت، رفق و مدارا، تشکر و سپاسگذاری، صبر و تحمل، ارزیابی از خود، انتقاد پذیری و سلامت جنسی برشمرده و در کتاب ˈاسرار خانواده پایدارˈ به تفصیل درباره آنها صحبت شده است.
همچنین در این کتاب به زوجین توصیه شده به همسر به عنوان شریک خود برای حل معضلات نگاه کنید و با دقت به احساسات و علایق او گوش دهید.
خوش بین بودن، توجه به بستگان همسر، عدم استفاده از زبان طعنه، احترام به والدین، گفت و گو و تفریح با خانواده و مواردی از این قبیل نیز در این کتاب تبیین شده است.
بیان اصول زندگی از دیگر بخش های این کتاب است و در فصل سوم این کتاب مثبت نگری، تقویت اعتماد به نفس، تقوا، بیان شاخص ها، حسن خلق و انتقاد پذیری، روحیه تشکر، نظام اخلاقی و رابطه اخلاق و پیشگیری از جرائم و خوشبختی به عنوان نکات زندگی به صورت مشروح پرداخته شده است.
حجت الاسلام ˈعلی توکلیˈ هم اکنون رییس کل دادگستری استان کرمان است و در این کتاب با بهره گیری از تجارب چندین سال خود در رابطه با مسایل خانواده به بیان مطالب ارزنده ای پرداخته است.ک/3
7440/8154



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن