تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت مناسب پست از اختلاس های میلیاردی در ادارات جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر عامل شرکت پست ایران : فعالیت مناسب پست از اختلاس های میلیاردی در ادارات جلوگیری می کند ساری-ایرنا- مدیرعامل شرکت پست ایران فعالیت مناسب این شرکت را در کاهش فساد اداری اثرگذار دانست و گفت : انجام درست وظایف پست می تواند از بروز اختلاس هایی نظیر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی جلوگیری کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ حسین مهری ˈ روز یکشنبه در آیین معارفه مدیر کل جدید پست مازندران در ساری افزود : پست با انجام درست وظایف محوله می تواند در کاستن مراجعات مردمی و جلوگیری از رواج پارتی بازی و اخذ رشوه از افراد برای انجام امورشان تاثیر گذار باشد.
وی با اظهار این مطلب که دستگاه های اجرایی مترصد دریافت خدمات مناسب و مطلوبی از شرکت پست هستند ، گفت : با ارائه مطلوب این خدمات ، رغبت برای انجام امور اداری از طریق پست گسترش خواهد یافت.
رییس هیات مدیره شرکت پست ایجاد امنیت برای شهروندان را از جمله کارکردهای این نهاد برشمرد و اظهار داشت : پستچی ها به عنوان افراد مطمئن و امین ، پسته های بستی را به شهروندان تحویل می دهند.
وی افزود : پست به عنوان قدیمی ترین شبکه ارتباطی با تغییر رویکرد از حالت انتقال پیام فرمانروایان اکنون به انتقال دهنده پیام های مردم و جامعه تبدیل شده است.
مهری با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد در شرکت پست و ارائه خدمات نوین به مردم ، گفت : از هفدهم مهر ماه امسال از 80 خدمت جدید قابل ارائه در شرکت پست در 10 سرفصل رونمایی خواهد شد.
وی افزود : پست باید به گونه ای عمل کند تا افراد با مراجعه به باجه های پستی تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت پست همچنین از جا به جایی 220 میلیون مرسوله پستی در کشور در سال جاری خبر داد و گفت : این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 18 و نیم درصد رشد نشان می دهد.
در این مراسم از زحمات ˈ عبدالرضا هدایتی ˈ قدردانی و ˈ علی اصغر قاسمیان ˈ به عنوان مدیرکل جدید پست مازندران معرفی شد.ک/2
7329/1654



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن