تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802507139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای اجرایی حزب الله: تکفیری ها خطری بزرگ برای منطقه بویژه لبنان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس شورای اجرایی حزب الله: تکفیری ها خطری بزرگ برای منطقه بویژه لبنان هستند بیروت – ایرنا - « سید هاشم صفی الدین» رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که خطر واقعی و بزرگ امروز تکفیری ها هستند که همه منطقه از جمله سوریه ، عراق ، لبنان ، فلسطین و غزه را تهدید می کنند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، صفی الدین که در مراسم گرامیداشت مراسم هفتم شهید «حمزه علی یاسین» در حسینیه شهرک العباسیه در جنوب لبنان سخن می گفت، خاطرنشان کرد:تکفیری ها از سوی برخی دولت های منطقه حمایت می شوند تا بتوانند خاورمیانه را نابود و تجزیه کنند.
وی با بیان اینکه« وجود خطر تکفیری ها برای لبنان نیاز به دلیل ندارد»، اظهارداشت: این خطر امروز همه مردم از طوایف و مذاهب مختلف اعم از اکثریت و اقلیت و همیچنین ادیان آسمانی از جمله اسلام را تهدید می کند.
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: تکفیری ها بزرگترین خطر برای فلسطین و غزه هم هستند زیرا جهان اسلام و عرب متوجه فلسطین است تا از آن دفاع کند اما اهتمام بخشی بزرگ از این دو جهان چیز دیگری شده است.
صفی الدین با بیان اینکه « طبیعی است که همه ما باید در مقابل این خطر بزرگ احساس مسئولیت کنیم»، خاطرنشان کرد که برخی طرف ها در لبنان بدون توجه به این خطر همت خود را بر توجیه انتقادات و اعتراض ها گذاشته اند که شاید در گذشته به آنها توجهی نداشتیم اما امروز نمی توان از کنار آنها عبور کرد.
وی تاکید کرد: امروز تنها با مقاومت و ادامه این روش می توانیم از مقاومت، ثبات ، اصالت ، موفقیت ها، پیروزی ها ، مقدسات و منطقه خودمان حمایت و دفاع کنیم.
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان ، گفت: برای ملت های منطقه از جمله لبنان و فلسطین هیچ ارزشی بالاتر از مقاومت وجود ندارد.
صفی الدین افزود: این روزها ، ایام مقاومت است و باید از منظر شرعی و ملی با تمسک به مقاومت، سلاح و پیروزهای آن قدرت خود را در مبارزه با دشمنان تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه « امروز ، روز اهل غزه است» ، خاطرنشان کرد: اگر مقاومت نبود این ملت مظلوم هیچ کاری نمی توانست انجام دهد و باید تسلیم یک زندگی ذلیلانه ، مشکل و سخت می شد و طرفی دیگری هم در جهان نبود که از آن دفاع کند.
رییس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: سرنوشت نوارغزه این منطقه جغرافیایی ساده به دلیل برخی اختلافات در منطقه و منافع کشورهای بزرگ نادیده گرفته شده و مردم آن یک زندگی دردناکی را سپری می کنند.
صفی الدین با بیان اینکه « احساسات،عقل ومنطق در جامعه جهانی مرده است، اظهار داشت: امروز آمریکا از رژیم صهیونیستی دفاع می کند اما سخنی از کودکان مظلوم فلسطین که هر روز بدست این رژیم کشته می شوند، نمی گوید.
وی گفت: امروز که مصادف با ایام جنگ 33 روز سال 2006 است، هیچ نیرویی در نبرد با دشمنان بجز جمهوری اسلامی ایران و سوریه و نیروهای مقاومت در لبنان و منطقه بویژه از غزه و ملت فلسطین حمایت و دفاع نمی کند.
رییس شورای اجرایی حزب الله افزود: در همین شرایط هم اطمینان داریم که پیرزوی سال 2006 ، باردیگر درغزه رقم خواهد خورد و ارتش صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، ذلیلانه شکست را خواهد پذیرفت.
صفی الدین تاکید کرد: بعداز 8 سال رزمایش ها و کسب آمادگی ها و توسعه تجهیزات نظامی امروز ارتش صهیونیستی با ترس و لرز وارد عملیات زمینی در نوار غزه می شود و این نشان می دهد که ضربه مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه سال 2006 به این ارتش کاری بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه « حقوق و مطالبات مشروع ملت سوریه باید بطریقی صحیح تحقق یابد» خاطرنشان کرد:سوریه با یک توطئه خارجی مواجه است که هدف آن تخریب این کشور است.
صفی الدین تصریح کرد: برخی طرف های بین المللی و دستگاه های امنیتی عربی و منطقه ای با تامین سلاح و امکانات مورد نیاز عناصر تروریستی تکفیری درصدد ویران کردن سوریه و ایجاد فتنه طائفه ای و مذهبی در این کشور و منطقه هستند.
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهارداشت: ماموریت تحریک آمیز خطابه ها ، بیانیه ها و ماهواره ها علیه نظام سوریه تصادفی نیست بلکه هدفمند بوده تا بتوانند زمینه ویرانی سوریه و انتقام از محور مقاومت را فراهم کنند که به موفقیت ها و پیروزی های بیشتری درمنطقه دست نیابد.
خاورم ** 1324



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن