تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروهای جدید وارد پوشش بیمه‌ای می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: داروهای جدید وارد پوشش بیمه‌ای می‌شود
مدیرکل نظارت بر داروی سازمان غذا و دارو در خصوص ۱۰۰ قلم دارویی که قرار بود تا پایان تیرماه بیمه شود، گفت: برخی اقلام جدید است و مابقی برندهای جاافتاده تحت پوشش قبلی است.
کد خبر: ۴۲۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ - 03 August 2014


مدیرکل نظارت بر داروی سازمان غذا و دارو در خصوص ۱۰۰ قلم دارویی که قرار بود تا پایان تیرماه بیمه شود، گفت: برخی اقلام جدید است و مابقی برندهای جاافتاده تحت پوشش قبلی است.
 
سیدمهدی پیرصالحی در گفتگو با «نسیم»، با اشاره به  اینکه یک دارو ممکن است دارای چند برند باشد، افزود: برخی از برندهای داروهای تحت پوشش بیمه از لیست بیمه ای جا افتاده و بیماران برای دریافت این داروها دچار مشکل بودند.

وی در خصوص آخرین وضعیت 100 قلم دارویی که قرار بود تا پایان تیرماه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند، گفت: بسیاری از اقلام دارویی در این لیست جدید نیست بلکه شامل برندهای جا افتاده داروهای تحت پوشش بوده که برخی از آنها به لیست بیمه اضافه شدند و برخی دیگر تا پایان هفته آینده در این لیست قرار می گیرند.

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو اضافه کرد: پوشش بیمه ای داروهای جدید روند طولانی تری دارد؛ اما این لیست تا پایان سال بسته نخواهد بود و داروهای جدید پس از بررسی های لازم در صورت تایید وارد لیست داروهای تحت پوشش بیمه می شوند.

پیرصالحی همچنین در خصوص بسته مربوط به کاهش پرداختی بیماران سرطانی و صعب العلاج در طرح تحول سلامت گفت: کلیات این بسته تصویب شده و مراکز مجری این برنامه در حال بررسی هستند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن